محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی A13 سامسونگ در خبرنگاران

به گزارش هنجس بلاگ، گوشی های هوشمند سامسونگ در بازار موبایل ایران محبوبیت بالایی دارند و این موضوع به ویژه در سری A که جزو گوشی های میان رده آن به شمار می رود، به علت تنوع بالا و قیمت مناسب بیشتر دیده می گردد. گلکسی A13 سامسونگ، که پرفروش ترین گوشی هوشمند حال حاضر فروشگاه اینترنتی خبرنگاران است، توانسته با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قیمت ارزان، کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند. از این رو، در این مقاله قصد داریم محبوب ترین لوازم جانبی این گوشی هوشمند مالی تازه سامسونگ را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید آن را دارید، به راحتی به برترین لوازم جانبی آن نیز دسترسی داشته باشید.

محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی A13 سامسونگ در خبرنگاران

معینات گلکسی A13 سامسونگ

گلکسی A13 سامسونگ به عنوان یک گوشی هوشمند اقتصادی و ارزان اواخر اسفند ماه 1400 روانه بازار شد. این گوشی از نظر طراحی تفاوت خاصی با سایر گوشی های میان رده سامسونگ ندارد و این شرکت باز هم از همان زبان طراحی مجذوب نماینده و کاربر پسند خود در این گوشی هوشمند استفاده کرده تا آن را تبدیل یکی از پرفروش ترین گوشی های حال حاضر جهان کند. حدود 83.2 درصد از پنل جلویی این گوشی هوشمند را صفحه نمایش به خودش اختصاص داده و شاید بهتر بود حاشیه کمتری برای قسمت پایینی آن در نظر گرفته می شد، اما جایگاه این گوشی هوشمند به عنوان یک میان رده اقتصادی، این اقدام سامسونگ را توجیه می نماید.

A13 سامسونگ مجهز به نمایشگر 6.6 اینچی PLS LCD است که از رفرش ریت 90 هرتزی، رزولوشن 1080 در 2408 پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر 900 نیت، نسبت بدنه به تصویر 20:9 و تراکم پیکسلی 400 ppi پشتیبانی می نماید. گوریلا گلس ویکتوس 5 نیز وظیفه مراقبت از این نمایشگر را بر عهده دارد. قلب تپنده این گوشی هوشمند سامسونگ تراشه اگزینوس 850 است که همراه با پردازنده گرافیکی Mali-G52 MP1 می پردازد. کاربران می توانند از بین 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی دست به انتخاب بزنند.

غول فناوری کره ای روی قاب پشتی این گوشی هوشمند یک سیستم دوربین چهارگانه تعبیه کرده که سنسور اصلی آن دقتی 50 مگاپیکسلی دارد. در کنار آن، سنسور 5 مگاپیکسل فوق عریض و دو سنسور با رزولوشن 2 مگاپیکسل از نوع ماکرو و عمق میدان دیده می شوند. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی این گوشی، توانایی ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت 4k و نرخ 30 فریم در ثانیه را دارد، که در مقایسه با بسیاری از گوشی های هوشمند در این بازه قیمتی، عملکرد آن بسیار خوب است.

روی پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز حفره نمایشگر میزبان یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. گلکسی A13 سامسونگ به یک باتری پر ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی متکی است که با شارژر 15 وات، انرژی مجدد خود را تأمین می نماید. سیستم عامل اندروید 12 به صورت پیش فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و رابط کاربری One UI 4.1 سامسونگ را اجرا می نماید.

در ادامه به معرفی محبوب ترین لوازم جانبی این گوشی هوشمند پرفروش در چهار بخش می پردازیم:

1. قاب محافظ

2. گلس

3. محافظ دوربین گوشی

4. شارژر

قاب های محافظ گلکسی A13 سامسونگ

1. کاور لوکسار مدل Unicom برای گلکسی A13 سامسونگ

قاب محافظ لوکسار مدل Unicom، یک قاب با محافظت حداکثری از گوشی گلکسی A13 شماست که با طراحی و ساختار شبیه به کیسه هوا در چهار طرف گوشی از آن در برابر ضربات محافظت خواهد نمود. این قاب محافظ، تاییدیه استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع 3 متر را دارد، بنابراین دیگر احتیاجی نیست نگران افتادن گوشی باشید.

این کاور با داشتن رنگ شفاف، زیبایی اصلی گوشی را حفظ خواهد نمود و بعلاوه دارای لبه هایی بالاتر از صفحه نمایش است که باعث می گردد هنگامی که گوشی خود را روی زمین یا یک سطح صاف قرار می دهید، نمایشگر آن به زمین تماس نداشته باشد. این کاور به طور کامل دکمه های روی گوشی هوشمند شما را پوشش می دهد که باعث جلوگیری از خط و خش و ورود گرد و غبار خواهد شد. علاوه بر این با استفاده از این قاب، لنز دوربین گوشی نیز تحت محافظت قرار می گیرد و همچون قسمت جلویی کاور که لبه های بلندتری دارد، این قسمت هم به همین گونه طراحی شده است.

شما کاربران می توانید این کاور محافظ را با قیمت 68,900 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

2. کاور لوکسار مدل Silca برای گلکسی A13 سامسونگ

مدل Silca از برند لوکسار، یک قاب با کیفیت ساخت بسیار بالا برای گوشی گلکسی A13 سامسونگ است که در بلند مدت به هیچ عنوان تغییر شکل نخواهد داد. این قاب با بهره گیری از مواد اولیه گرید A+ رنگ ثابت خود را بر خلاف بسیار از قاب های موجود در بازار حفظ خواهد نمود. از ویژگی های مهم قاب Silca لوکسار می توان به داشتن تاییدیه استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع 3 متر اشاره نمود.

همانطور که در تصویر این محصول معین است، این قاب محافظت به صورت 360 درجه ای از گوشی شما محافظت می نماید و جزبه جز قسمت های آن را تحت پوشش خود قرار می دهد. بعلاوه با برآمدگی هایی که دور لنز گوشی و همینطور صفحه نمایش وجود دارد، از تماس مستقیم با آن ها جلوگیری می نماید.

هدف اصلی ساخت این قاب بهره وری از ظرافت و طراحی کلاسیک در کنار محافظت حداکثری آن است. کاور لوکسار مدل Silca، یک قاب محافظ ضد حریق است و حرارت پذیری بسیار بالایی دارد. همه این ویژگی ها در کنار قیمت ارزان، این قاب را به یکی از پرفروش ترین قاب های لوکسار در خبرنگاران تبدیل کرده است. شما کاربران می توانید این کاور محافظ را با قیمت 68,500 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

3. کاور قاب تک طرح ژله ای کپسول دار مدل Guard-06 برای A13 سامسونگ

حتما برای شما هم رخ داده که گوشی از دستتان بیفتد و در آن لحظات دچار نگرانی و استرس شدید که نکند اتفاقی برای گوشیتان افتاده باشد و ضرر زیادی را متحمل شده باشید. در صورتی که اگر از یک قاب مناسب و محکم استفاده کنید، دیگر نگرانی از این بابت نخواهید داشت و بعلاوه جلوی کلی ضرر اقتصادی را خواهید گرفت. امروزه قاب های متنوع و فراوانی در بازار وجود دارد و در این بین، قاب های ژله ای کپسول دار از محبوبیت خوبی میان کاربران برخوردارند.

قاب ژله ای کپسول دار مدل Guard-06 که برای گوشی گلکسی A13 طراحی شده بسیار سبک و ظریف است و با وزن 10 گرمی که دارد، به هیچ عنوان گوشی را سنگین نخواهد نمود. در عین سبک بودن، این قاب محافظ از جنس پلاستیک نرم فراوری شده که در برابر ضربات سنگین بسیار مقاوم است و امنیت استفاده از گوشی را بالاتر می برد. طراحی دقیق این قاب باعث شده تا در هنگام استفاده از گوشی و به ویژه درگاه های آن دچار مشکل نشوید.

دور نمایشگر و ماژول دوربین لبه های برجسته ای طراحی شده که از تماس مستقیم این بخش ها با زمین و سطوح صاف جلوگیری می نماید. این قاب بعلاوه در برابر خط و خش نیز از گوشی محافظت می نماید و در یک بسته بندی شکیل به شما ارائه می گردد. شما کاربران می توانید این کاور محافظ را با قیمت 78,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

4. کاور قاب تک مدل Guard-08 برای گلکسی A13 سامسونگ

شرکت قاب تک که در زمینه طراحی و فراوری لوازم جانبی انواع گوشی های هوشمند فعالیت دارد، قاب دیگری را برای گلکسی A13 طراحی کرده که از قابلیت های بسیار خوبی برخوردار است. طراحی خاص قاب هولدردار Guard-08 به گونه ای است که دارای دو بخش نرم و سخت است. باید اشاره کنیم که قسمت نرم قاب، بخشی است که گوشی درون آن قرار می گیرد و قسمت سخت و محکم بیرونی باعث می گردد تا مقاومت قاب در مقابل ضربات و صدمه های احتاقتصادی به گوشی هوشمند چندین برابر گردد.

این طراحی زیبا و خلاقانه علاوه بر محافظت بهتر گوشی، ظاهر زیباتر و شکیل تری به این نوع قاب ها داده است. کناره های قاب یا دور لنز دوربین در قاب Guard-08 تقویت شده اند و با لبه های 0.5 میلی متری، اطمینان لازم جهت محافظت از سیستم دوربین گوشی را به مخاطب ارائه می دهد و معمولا شما را از خرید گلس لنز دوربین برای گوشی بی احتیاج خواهد نمود. از دیگر ویژگی های مهم قاب Guard-08 می توان به داشتن تاییدیه استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع 3 متر اشاره نمود.

شما کاربران می توانید این کاور محافظ را با قیمت 224,400 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

5. کاور مدل LNZ-A13+ برای گلکسی A13 سامسونگ

این قاب از مواد تمام سیلیکونی TPU فراوری و طراحی شده و ساختاری ژله ای و انعطاف پذیر دارد تا کاربران به راحتی بتوانند از گوشی هوشمند خود استفاده نمایند. این کاور ضخامت مناسبی داشته و از تمام زوایای گوشی در برابر ضربات و خط و خش محافظت می نماید. ساختار ژله ای قطعا امر نصب و خارج کردن قاب از روی گوشی را نیز سهولت بخشیده و به آسانی و بدون هیچگونه فشاری، کاربر می تواند قاب را از گوشی جدا سازد.

برآمدگی اطراف لنز دوربین سبب خواهد شد تا در زمان قرار گرفتن گوشی بر روی سطوح صاف و مسطح، لنز دچار خط و خش نگردد. وزن و ضخامت کم این محافظ حس خوشایندی را به کاربران پس از در دست گرفتن آن القا می نماید. این کاور دسترسی شما را به هیچ کدام از پورت ها، دکمه ها و اسپیکر گوشی را محدود نمی نماید و محل اتصال به درگاه ها و پورت های موجود در این کاور به خوبی مقدار گیری شده و برش خورده اند. این قاب سیلیکونی که در رنگ های مختلفی فراوری شده، تنها 30 گرم وزن دارد.

شما کاربران می توانید این کاور محافظ را با قیمت 32,500 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

6. کاور لوکسار مدل Zeus برای گلکسی A13 سامسونگ

قاب محافظ Zeus، از جدیدترین سری قاب های شرکت لوکسار برای گوشی سامسونگ گلکسی A13 است که به علت داشتن قابلیت های منحصربه فرد و طراحی فوق العاده ارزش خرید بسیار بالایی دارد. در تهیه این قاب از برترین مواد اولیه A+ استفاده شده که باعث زیبایی دو چندان آن می گردد. قاب Zeus لوکسار دارای یک نگهدارنده دو حالته مخفی است که می توانید گوشی را در حالت ایستاده افقی و عمودی نگه دارید و یا به عنوان یک هولدر رومیزی از آن استفاده کنید.

علاوه بر آن، این قاب قابلیت اتصال مستقیم به هولدر های آهنربایی ماشین را دارد. از بارزترین ویژگی های این قاب می توان به تاییدیه استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع 3 متر اشاره نمود که در کنار زیبایی، از گوشی هوشمند شما محافظت حداکثری را خواهد داشت. بعلاوه این قاب محافظ با داشتن چند میلی متر ارتفاع بیشتر در قسمت های دوربین و پنل جلویی (نمایشگر) باعث شده تا این دو قسمت مهم در تماس مستقیم با سطح صاف نباشند. وزن این کاور نیز 25 گرم است.

شما کاربران می توانید این کاور محافظ را با قیمت 129,900 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

7. کاور گاردتک مدل MBC برای گلکسی A13 سامسونگ

کاور گاردتک مناسب برای گوشی هوشمند گلکسی A13، از سیلیکون مقاوم در بخش های میانی و طلق مات در پشت گوشی ساخته شده که این طراحی، نظر کاربران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. دوام و مقاومت بالای این قاب محافظ باعث شده کاربران بتوانند با اطمینان خاطر از آن استفاده نمایند. در نتیجه استفاده از آن، هیچ فشاری به گوشی هوشمند وارد نخواهد شد.

قاب گاردتک مدل MBC طراحی استانداردی دارد، به همین علت محل قرارگیری کلیدها، پورت ها و دوربین با برش های دقیقی باز شده و کاربران برای دسترسی به این امکانات گوشی مسئله ای نخواهند داشت. این کاور با پوشش کامل پشت و دورتادور گوشی مانع ایجاد خراشیدگی و ضرب دیدگی گوشی هوشمند شما خواهد شد. از سایر معینات این قاب محافظ می توان به تاییدیه استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع 3 متر، وزن 50 گرمی و پشتیبانی از شارژ بی سیم اشاره نمود.

شما کاربران می توانید این کاور محافظ را با قیمت 40,800 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

8. کاور قاب تک طرح آبرنگی مدل Guard-14A برای گلکسی A13 سامسونگ

قاب آبرنگی با طراحی زیبا و مجذوب نمایندهی که دارد، یکی از پرطرفدارترین قاب های گوشی های هوشمند است که با برند قاب تک (GHAB TAK) به بازار عرضه شده و استفاده از آن برای گوشی هوشمند گلکسی A13 یک گزینه ایده آل به شمار می رود. این قاب آبرنگی از سیلیکون بسیار نرم و لطیف ساخته شده که وقتی آن را لمس می کنید، این نرمی و لطافت به شما القا خواهد شد.

این قاب محافظ سیلیکونی به گونه ای طراحی شده که به خوبی بر روی دکمه پاور، دکمه های صدا و برجستگی ها این گوشی قرار گرفته و دسترسی به پورت های آن را آسان کرده است. طراحی این قاب آبرنگی فوق العاده باریک بوده، وزن بسیار سبکی دارد (10 گرم) و از گوشی شما در برابر خط و خش و ضربه به خوبی محافظت می نماید. سیلیکونی بودن این قاب، قابلیت ضد تعریق بودن به آن داده که هنگام گرفتن گوشی در دست، داخل دستتان عرق نمی نماید.

شما کاربران می توانید این کاور محافظ را با قیمت 108,700 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

9. کاور قاب تک طرح اکلیلی مدل Guard-10 برای گلکسی A13 سامسونگ

قاب ژله ای اکلیلی شرکت قاب تک ساختاری سه لایه دارد. لایه اول که در تماس با بدنه گوشی است، از پلی کربنات ساخته شده و در برابر ضربات معمولی، مقاومت خوبی دارد. لایه بعدی، نوعی ورقه کاغذی اکلیلی است که باعث درخشش و زیبایی خیره نماینده این قاب می گردد. لایه آخر، از مواد TPU ساخته شده و در برابر ضربه، خراش، گرد و خاک و رطوبت مقاوم است. این قاب ژله ای اکلیلی در قسمت دوربین پشت گوشی، لبه ای ضخیم تر دارد که باعث شده که در صورت سقوط گوشی و ضربه خوردن به آن، دوربین با سطح برخورد فاصله داشته باشد و به آن آسیبی نرسد. این لبه بسیار ضخیم، در دور تا دور صفحه گوشی نیز وجود دارد و جلوی برخورد صفحه با سطحی مانند زمین را خواهد گرفت.

این قاب محافظ دقیقاً مطابق با ابعاد گوشی شما ساخته شده است. محل قرارگیری حفره های مربوط به سوکت شارژر و هندزفری، با جایگاه آن ها روی گوشی دقیقاً یکسان است و برای شارژ کردن گوشی یا استفاده از هندزفری، مسئله ای نخواهید داشت. لبه های آن نیز کاملا صاف هستند. کناره های دوربین و گوشه ها در برترین حالت ممکن طراحی شده اند تا مسئله ای بابت کار کردن با گوشی نداشته باشید.

روی قسمت دکمه های کناری گوشی، یک لایه محافظ قرار گرفته که از آن ها در برابر ضربه، گرد و خاک و بعلاوه رطوبت محافظت می نماید. این لایه بسیار انعطاف پذیر است و در فشردن دکمه ها مسئله ای ایجاد نمی نماید. اگر نمی خواهید هر بار برای نصب یا خارج کردن قاب سختی بکشید و یا نگران رنگ رفتگی لبه های گوشی تان باشید، این کاور گزینه خرید مناسبی برای شماست.

کاور اکلیلی تنوع رنگی مجذوب نمایندهی دارد که شما می توانید رنگ دلخواه خود را سفارش داده و آن را با لباس، کیف و یا اکسسوری های دیگر خود ست کنید. شما کاربران می توانید این کاور محافظ را با قیمت 69,100 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

10. کاور گاردتک مدل Silicamp برای گلکسی A13 سامسونگ

کاور محافظ گاردتک مدل Silicamp که از جنس سیلیکون ساخته شده، نه خیلی منعطف است و نه حالتی خشک و شنماینده دارد. این قاب محافظ دور تا دور لنز دوربین را پوشش می دهد و فقط قسمت های لنز دوربین خالی می ماند. اما نگران این مورد نیز نباشید؛ زیرا اگر گوشی موبایل از دستتان بیفتد، به علت فاصله ای که قاب با لنز دوربین ایجاد نموده احتمال آسیب به لنز دوربین گوشی بسیار پایین است. این قاب بعلاوه دور تا دور بدنه گوشی هوشمند شما را تحت محافظت خود قرار می دهد.

لبه های این کاور محافظ شرکت گاردتک، به نحوی طراحی شده که روی دکمه های گوشی را نیر می پوشاند و قسمت های مربوط به پورت و درگاه های گوشی با دقت کم نظیری به منظور دسترسی آسان کاربر، برش داده شده اند. اگر گوشی با سطوح سفت و سخت برخورد کند، این قاب تا حد امکان از انتقال ضربه به گوشی جلوگیری کرده و مقاومت نسبتا بالایی در برابر ضربات دارد. با استفاده از این قاب می توانید به راحتی گوشی هوشمند خود را حمل کنید و نگرانی بابت آسیب های احتاقتصادی ناشی از افتادن آن نداشته باشید.

شما کاربران می توانید این کاور محافظ را با قیمت 66,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

گلس های محافظ گلکسی A13 سامسونگ

1. محافظ صفحه نمایش سرامیکی شیلد گلس مدل CLEAR برای A13

محافظ صفحه نمایش سرامیکی مدل CLEAR با برشی دقیق، لبه های گرد گوشی را کاملا پوشش می دهد و محافظت و زیبایی را در کنار هم به شما ارائه می نماید. طراحی منحصربه فرد این گلس باعث شده تا بخش هایی مثل سنسورهای گوشی عملکرد خوبی داشته باشند و محدودیتی از بابت استفاده این محافظ نداشته باشید. این گلس سرامیکی به راحتی روی نمایشگر گوشی هوشمند شما نصب می گردد و پس از جداسازی نیز اثری از چسب روی آن باقی نخواهد ماند.

لمس لبه های گرد این محصول حس خوبی را به شما القا می نماید. این گلس ضد خش در عین محافظت از نمایشگر باعث می گردد تا شما بتوانید کیفیت اصلی صفحه نمایش خود را داشته باشید و نهایت لذت را از کار کردن با آن ببرید. این محافظ صفحه نمایش چربی گریز است و اثر انگشت شما را به خود جذب نمی نماید. از دیگر ویژگی های مهم محافظ صفحه نمایش سرامیکی مدل CLEAR می توان به انعطاف پذیری آن اشاره نمود که از خورد شدن آن در مقابل ضربه جلوگیری می نماید.

شما کاربران می توانید این گلس محافظ را با قیمت 16,200 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

2. محافظ صفحه نمایش گلس استار مدل FUG برای برای گلکسی A13

این گلس از جنس شیشه حرارت دیده و سخت است. بعلاوه در برابر محکم ترین ضربه ها مقاوم بوده و اگر گوشی از دستتان بیفتد، مثل یک ضربه گیر قدرتمند عمل می نماید. محافظ صفحه نمایش گلس استار تمام فضای نمایشگر را به طور کامل پوشش می دهد. این گلس در برابر خط و خش هم مقاوم بوده و در گذر زمان هیچ خط و خشی روی آن نمی افتد. نصب این محصول روی صفحه نمایش گوشی بسیار آسان است و با قابلیت عبور 99 درصدی نور از صفحه نمایش به چشم بیننده آسیبی نمی رساند. گلس محافظ مدل FUG علاوه بر کیفیت بسیار عالی، قیمت مناسبی داشته که شما می توانید بدون هیچ نگرانی آن را برای گوشی هوشمند خود تهیه نمایید.

شما کاربران می توانید این گلس محافظ را با قیمت 21,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

3. محافظ صفحه نمایش شهر گلس مدل SUPERD برای گلکسی A13

امروزه محافظت از تاچ و ال سی دی گوشی های هوشمند، جزو دغدغه های بسیاری از کاربران به شمار می آید. به علاوه همه کاربران تمایل دارند که گلس های محافظ گوشی در کنار محافظت از صفحه نمایش، کمترین تاثیر منفی را روی عملکرد آن داشته باشند. در این راستا شرکت شهر گلس محافظ صفحه نمایش فوق العاده با کیفیت و متفاوتی را برای گلکسی A13 عرضه کرده است.

گلس SUPERD با کیفیت کم نظیری که دارد از نمایشگر شما با قدرت و اطمینان بسیار زیادی محافظت می نماید و پس از نصب، شفافیت و وضوح تصویر را کاهش نمی دهد؛ با این تفاسیر کیفیت تصویر نمایشگر شما تفاوت چندانی با قبل از نصب گلس نخواهد داشت. برش های دقیق، منظم و استاندارد گلس SUPERD موجب شده تا این محافظ شیشه ای صفحه نمایش به شکلی کاملا منطبق و راحت بر روی گوشی هوشمند شما نصب گردد.

از دیگر قابلیت های این گلس محافظ می توان به مقاومت بسیار بالا در برابر خط و خش، کاهش حساسیت تاچ صفحه نمایش و وضوح و شفافیت بسیار بالا با قابلیت عبور 99 درصدی نور از نمایشگر اشاره نمود. شما کاربران می توانید این گلس محافظ را با قیمت 42,100 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

4. محافظ صفحه نمایش شیشه ای ریکام مدل CH Glass MIX برای A13

محافظ صفحه نمایش ریکام با برشی دقیق تمام حاشیه های گوشی هوشمند را کاملا پوشش می دهد و محافظت و زیبایی را در کنار هم برای شما فراهم می نماید. طراحی دقیق این محصول موجب شده تا سنسورهای گوشی عملکرد خوبی داشته باشند و محدودیتی از بابت استفاده این محافظ نداشته باشید. گلس ریکام به راحتی روی نمایشگر گوشی هوشمند شمت نصب می گردد و پس از جداسازی نیز اثری از چسب آن دیده نمی گردد.

این گلس شیشه ای شرکت ریکام بسیار چربی گریز است و اثر انگشت شما را به خود جذب نمی نماید. مقاومت بسیار بالا در برابر خط و خش، کاهش حساسیت تاچ صفحه نمایش و وضوح و شفافیت بسیار بالا از دیگر ویژگی های بسیار خوب این گلس محافظ به شمار می روند. شما کاربران می توانید این گلس محافظ را با قیمت 22,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

5. محافظ صفحه نمایش سرامیکی گلس تیک مدل CPRV-M01 برای A13

این گلس یک محافظ سرامیکی با مقاومت بالا بوده و از ایجاد خط و خش و آسیب دیدگی نمایشگر گوشی شما جلوگیری می نماید. انعطاف پذیری این محافظ سرامیکی جلوی خرد شدن و شکستن آن را می گیرد و باعث دفع ضربات وارد شده به صفحه گوشی و در نتیجه محافظت هر چه بیشتر آن می گردد. وجود این محافظ صفحه نمایش در عملکرد بخش های مختلف این نمایشگر هیچ اختلالی ایجاد نمی نماید. بعلاوه قرار دادن این محافظ سرامیکی بسیار آسان بوده و شما می توانید آن را بدون ایجاد حباب نصب کنید.

یکی از قابلیت های بسیار جالب این گلس سرامیکی، حفظ حریم خصوصی شما در هنگام کار کردن با گوشی است. در حالی که از زاویه روبرو به طور کاملا واضح شاهد محتویات نمایشگر گوشی خود هستید، سایر افراد از زوایای دیگر قادر به مشاهده نمایشگر گوشی شما نیستند و بنابراین لازم نیست در هنگام انجام تراکنش های بانکی، انجام چت های خصوصی، مشاهده عکس های خصوصی و شبکه های اجتماعی نگران دیده شدن صفحه گوشی خود به وسیله اطرافیان باشید.

شما کاربران می توانید این گلس محافظ را با قیمت 47,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

محافظ های دوربین گلکسی A13 سامسونگ

1. محافظ لنز دوربین فلزی مدل LEGEND برای گلکسی A13 سامسونگ

این روزها انواع مختلفی از محافظ بخش های مختلف گوشی های هوشمند در بازار دیده می گردد که یکی از مهم ترین آن ها، محافظ لنز دوربین گوشی های هوشمند است. همیشه دوربین گوشی های موبایل عضوی آسیب پذیر و حساس بوده و از آن جایی که لنز دوربین ها معمولاً طراحی برجسته ای دارند، اولین بخشی از گوشی که در معرض خطر برخورد قرار گرفته است دوربین آن هاست. این محصول به راحتی روی چهار سنسور دوربین گوشی هوشمند شما نصب می گردد و از آن در مقابل ضربه و خط و خش محافظت می نماید.

شما کاربران می توانید این گلس محافظ دوربین را با قیمت 30,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

2. محافظ لنز دوربین گلس استار مدل PLX برای گلکسی A13 سامسونگ

امروزه یکی از مهم ترین مسائل در انتخاب گوشی های هوشمند، بخش دوربین آنهاست که روزبه روز شرکت های فراورینماینده سعی در پیشرفت و بهبود عملکرد دوربین های خود دارند. اما شیشه دوربین گوشی های هوشمند که کمتر مورد توجه این شرکت ها قرار گرفته، پس از مدتی ممکن است دچار خط و خش گردد که باعث کاهش شفافیت و قدرت تصویربرداری آن خواهد شد.

از همین روز یکی از ساده ترین اقداماتی که برای جلوگیری از این اتفاقات می توان انجام داد، خرید محافظ لنز دوربین است. لنز دوربین گلس استار مدل PLX که یکی از محصولات باکیفیت موجود در بازار به شمار می رود، روی شیشه های لنز سیستم دوربین گوشی هوشمند شما قرار می گیرد و آن را از هر گونه خط و خش و لکه هایی که باعث کاهش کیفیت دوربین می شوند، حفظ می نماید.

شما کاربران می توانید این گلس محافظ دوربین را با قیمت 38,490 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

3. محافظ لنز دوربین ایگل مدل FU-3D برای گلکسی A13 سامسونگ

گلس دوربین ایگل مدل FU-3D، یکی از پرفروش ترین محافظ دوربین موجود در بازار است که با کیفیت و مقاومت بسیار خوبی که دارد توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. از جمله قابلیت های بسیار خوب این گلس محافظ دوربین می توان به مقاومت در برابر گرد و غبار، مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر آب، مقاومت در برابر چربی و اثرانگشت و نصب آسان بدون حباب آن اشاره نمود.

شما کاربران می توانید این گلس محافظ دوربین را با قیمت 39,500 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

شارژرهای مناسب گلکسی A13 سامسونگ

1. شارژر دیواری 25 وات سامسونگ مدل EP-TA800

شارژر سریع سامسونگ EP-TA800، با وزن سبک و کم حجم خود می تواند در هر جایی همراه شما باشد تا گوشی هوشمند خاموش نماند. این شارژر دیواری سامسونگ از سرعت شارژ تا 25 وات پشتیبانی می نماید، بنابراین برای گوشی های هوشمند سازگار با استاندارد PD 3.0 حداکثر سرعت شارژ 25 وات را دریافت خواهید کرد. برای دریافت نتیجه بهتر هنگام استفاده از این شارژر دیواری پیشنهاد می گردد که از کابل USB-C اصلی این شرکت استفاده کنید. از نظر کیفیت ساخت هم باید اشاره کنیم که برترین نوع پلاستیک در آن استفاده شده و با توجه به اصل بودن آن، می تواند برترین شارژدهی ممکن را به شما ارائه دهد.

شما کاربران می توانید این شارژر سامسونگ را با قیمت 356,900 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

2. شارژر دیواری 25 وات سامسونگ مدل 25W EP-TA800

این شارژر 25 وات سامسونگ نیز همچون مدل قبلی، از شارژرهای پرفروش و محبوب موجود در بازار بوده و علاوه بر همه قابلیت های مدل فوق، از فناوری شارژ ایمن (MultiProtect) نیز پشتیبانی می نماید.

شما کاربران می توانید این شارژر سامسونگ را با قیمت 399,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

سخن آخر

در این مقاله به معرفی طیف گسترده ای از لوازم جانبی پرفروش ترین گوشی هوشمند خبرنگاران یعنی گلکسی A13 سامسونگ پرداختیم. امیدواریم از خواندن آن لذت برده باشید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 شهریور 1401 بروزرسانی: 31 شهریور 1401 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3820

به "محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی A13 سامسونگ در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی A13 سامسونگ در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید