مسکو پیشنهاد تهران درباره قره باغ را آنالیز می نماید

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری الجزیره، وزارت خارجه روسیه امروز سه شنبه در بیانیه ای گفت: ما در حال ارزیابی و مطالعه طرح پیشنهادی از سوی ایران در مورد تنش های جاری در قره باغ هستیم.

مسکو پیشنهاد تهران درباره قره باغ را آنالیز می نماید

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای مدرن دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت خارجه روسیه در این خصوص آمده است: رایزنی ها و کوشش های روسیه برای حل این تنش ها ادامه دارد؛ اما هنوز برای شکل گیری و فراهم کردن ملاقات بین وزرای خارجه ارمنستان و جمهوری آذربایجان زود است.

این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران اخیرا پیشنهاد جدیدی را برای حل و فصل مناقشه قره باغ میان دو کشور ارمنستان و جمهوری آذربایجان ارائه نموده است.

لازم به ذکر است، چندی پیش جمهوری آذربایجان و ارمنستان در امتداد خط مرزی منطقه مورد مناقشه قره باغ مواضع یکدیگر را گلوله باران کردند. به دنبال این حادثه، ارمنستان با اعلام حالت جنگی فراخوان عمومی داد و مردم را به خدمت زیر پرچم فراخواند؛ جمهوری آذربایجان نیز متقابلاً حالت جنگی اعلام نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1938

به "مسکو پیشنهاد تهران درباره قره باغ را آنالیز می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو پیشنهاد تهران درباره قره باغ را آنالیز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید