مقاصد رویایی سفر ، بادیدن این صحنه ها شگفت زده خواهید شد!

به گزارش هنجس بلاگ، علایق و سلایق افراد، عامل اصلی در انتخاب مقصد سفر آنها می باشد. اهداف سفر شامل خرید، سرگرمی و آرامش و استراحت می باشد. 9 مقصد رویایی برای سفر را در این مطلب به شما معرفی می کنیم، برترین مقاصد سفر که با تماشا آنها لذت کافی را خواهید برد. تمامی این شهرها، جزایر و کشورها، مکان های بی نهایت زیبا و خارق العاده ای دارند که در آن ها را در فهرست برترین مقاصد گردشگری دنیا قرار داده است. بنابراین با ما همراه باشید برای آشنایی با برترین مقاصد سفر ...

مقاصد رویایی سفر ، بادیدن این صحنه ها شگفت زده خواهید شد!

1) برابرا | پلی نزی فرانسه

پاپیتی، مرکز 26017 نفری پولینزیای فرانسه در جزیره تاهیتی می باشد. 4167 کیلومتر مربع مساحت و 259596 نفر جمعیت پولینزیا می باشد. مارکوئساس، ماکاتیا، گامبیه، توآموتو، جزایر سوسایتی (تاهیتی، موریا)، اوسترال و جزایر کلیپرتون، از مهمترین جزایر پولینزیا هستند. کل جزایر و تپه دریایی پولینزیا حدود 118 عدد است. از جزایر بادپناه جزایر سوسایتی بورابورا است و در اقیانوس آرام قرار گرفته است. این جزیره زیبا ترین جای دنیا شناخته شده است. جمعیت این جزیره 8880 نفر بود که با توجه به سرشماری ماه اوت سال 2007 می باشد.

2) آمستردام | هلند

آمستردام واقع در غرب کشور هلند و مرکز آن می باشد. جمعین این شهر حدودا یک میلیون نفر می باشد. جمعیت مهاجران خارجی به این شهر، نیمی از جمعیت کل است و بیش از 150 ملیت در این شهر وجود دارد. هنر دوستان عاشق این شهر هستند. با توجه به وسعت این شهر، گنجینه های هنری بسیاری مانند موزه های مختلف، وجود دارد که در کنار این موضوع معماری زیبای این شهر نیز جز جاذبه های آن به شمار میرود. در موزه اصلی این شهر، نقاشی های بسیار زیبا و ماندگاری وجود دارند. موزه های کوچک بسیار زیبای دیگری نیز در این شهر وجود دارند، مانند موزه شکنجه که در میدان موزه در آمستردام واقع شده است.

3) بالی | اندونزی

یک از مکان های بسیار زیبای دنیا، مقصد رویایی برای سفر، جزیره بالی در کشور اندونزی می باشد. این جزیره جز یک رشته جزیره است در بین دو جزیره جاوه و لومبوک قرار گرفته است. در این جزیره هنر های بسیار زیادی مانند فلزکاری، موسیقی، چرمگری، پایکوبی و... به صورت حرفه ای و در سطح بالایی وجود دارد.

4) دوبرونیک | کرواسی

در دریای آدراتیک که پهنه ای آبی در سمت دریای مدیترانه است این شهر با دیوارهای بسیار بلندی محصور گشته است. کرانه های کشور ایتالیا در سمت سمت غربی دریای آدراتیک قرار دارند و سواحل کشورهای اسلوونی، کرواسی، بوسنی و هرزگوین، مونته نگرو، آلبانی و ایتالیا در سمت شرقی این دریا قرار دارند. این مقصد رویایی برای سفر با استقبال زیادی که گردشگر ها به بازدید از آن نشان داده اند، تبدیل به یکی از برترین مقاصد گردشگری شده است.

5) شهر مراکش| کشور مراکش

دیگر نامی که مراکش به آن مشهور است، حمرا (شهر سرخ) است که به علت قرمز بودن تمامی ساختمان ها در این شهر است. از مهم ترین شهرهای گردشگری کشور مراکش، همین شهر است که به یکی از برترین مقاصد سفر تبدیل شده. از جاذبه های گردشگری شهر مراکش، میدان جامع فنای یا معرکه گیری است. این شهر بعلاوه مرکز شهری به نام Medina of Marrakesh دارد که در یونسکو به شماره N31 38 W08 00 و تاریخ ثبت 1985، ثبت شده است.

6) پاریس | فرانسه

پاریس مرکز و از شهرستان های ناحیه ایل دو-فرانس است. در میان این شهر رودی به نام سن گذر می نماید. این شهر در حیطه مسائل مالی، فرهنگی، هنری، سیاسی، تحصیلی، تفریحات، مد و علم در دنیا جز شهرهای پیشرو است. پاریس جز ابرشهرهای دنیا، مانند لندن، توکیو و نیویورک، می باشد. از شهرهای معروفی که بیشتر گردشگر ها به آن سفر می نمایند، همین پاریس می باشد. تعداد مسافران به پاریس در حدود 45 میلیون نفر می باشد. در این شهر زیبا، آثار هنری، جاذبه های دیدنی بسیاری وجود دارد. سرسبزترین مرکز اروپا، پاریس به علت وجود 478000 درخت است.

7) سانتورینی | یونان

این جزیره آتشفشانی، به خاطر جذابیت هایی که دارد جز حکایت های مبهم آتلانتیس می باشد. روستاهای سفید رنگ و در کنار پرتگاه های بلند برترین جا برای لذت بردن از غروب خورشید است.

8) سنت لوسیا | دریای کاراییب

این کشور جزیره ای کوچک در دریای کاراییب است که در سال 1979 از بریتانیا جدا شد و مستقل شد و جمعیت آن 160 هزار نفر است. این کشور عضو اتحادیه همسو است. زبان رسمی این کشور انگلیسی است، بعلاوه زبان فرانسوی در این کشور رواج دارد.

9) ونیز | ایتالیا

ونیز جزیره های کوچکی است و کانال ها راه ارتباطی بین خشکی ها می باشد، و مردم از طریق قایق ها در بین شهر جا به جا می شوند. این شهر گردشگری در شمال ایتالیا قرار گرفته است. از جاذبه های دیدنی این شهر، میدان سن مارکو محل دفن مارکوپولو، است. در سال میلیون ها مسافر و گردشگر به این شهر می آید و درنهایت تبدیل به یکی از برترین مقاصد گردشگری در دنیا شده است.

منبع: همگردی
انتشار: 14 دی 1401 بروزرسانی: 14 دی 1401 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3865

به "مقاصد رویایی سفر ، بادیدن این صحنه ها شگفت زده خواهید شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاصد رویایی سفر ، بادیدن این صحنه ها شگفت زده خواهید شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید