مقاله: انواع کانکس و کاربردها و مزایا و معایب آنها

به گزارش هنجس بلاگ، علاوه بر انواع ذکر شده کانکس ها میتوانند نقش یک درمانگاه، تعمیرگاه، کلاس آموزشی و… را هم بازی نمایند، این موضوع کاملا به شما و توقع تان از آن بستگی دارد.

مقاله: انواع کانکس و کاربردها و مزایا و معایب آنها

این نوع سازه ها عمر بالایی دارند و استفاده از آن ها به صورت موقت نمی باشد. این سازه ها در نوع ساندویچ پانل هم ساخته می شوند. این تفاوت برای منطقه ها که دارای سرما و گرما زیادی باشد بسیار مهم است.

نوع دیگری از کانکس که برای استفاده به اسم خوابگاه مناسب است، تخت ها در این نوع با استفاده از پیچ و مهره به بدنه کانکس متصل شده اند و قابلیت جدا شدن هم دارند؛ از این مدل برای محل استراحت و خواب افراد استفاده می شود.

این نوع سازه از نظر ابعاد و امکانات به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شود. می تواند دارای دو اتاق و یک راه رو باشد. در قسمت راه رو ها سرویس ها یا آبدارخانه وجود دارد. بعلاوه می تواند به صورت یک سازه یک پارچه ساخته شود. به این صورت که دارای اتاق های متعددی باشد و یک آشپزخانه مرکزی داشته باشد.

کانکس، نوعی سازه مسقف یا اتاق پیش ساخته ای است که قابل حمل و نقل می باشد که به منظور سکونت و انجام فعالیت های مختلف در انواع شرایط آب و هوایی و موقعیت های جغرافیایی مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع مقاله: انواع کانکس و کاربردها و مزایا و معایب آنها

انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3583

به "مقاله: انواع کانکس و کاربردها و مزایا و معایب آنها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: انواع کانکس و کاربردها و مزایا و معایب آنها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید