ملی پوشان با انگیزه تمرین می کنند، در خصوص آینده ام اطلاعی ندارم

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی وزنه برداری از 15 خرداد ماه تمرینات خود را در پایگاه هوایی نوژه همدان آغاز کرده و این تمرینات تا 27 خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

ملی پوشان با انگیزه تمرین می کنند، در خصوص آینده ام اطلاعی ندارم

محسن بیرانوند در گفتگو با خبرنگاران، شرایط وزنه برداران را مطلوب توصیف کرد و گفت: الحمدلله هیچ مسئله ای در اردو وجود ندارد و مسائل جزئی مثل نبودن کولر هم حل شده است. وزنه برداران در حال حاضر در شرایط تمرینی خوبی به سر می برند.

ملی پوش پیشین وزنه برداری که در دو المپیک 2004 و 2008 به روی تخته رفته، در ادامه اظهار کرد: در حال حاضر با 14 وزنه بردار تمرینات خود را پیگیری می کنیم که در واقع تعداد اصلی نفرات 18 وزنه بردار است که برخی به دلیل حضور در امتحانات در اردو حضور ندارند. قرار است بخشی از این وزنه برداران در رقابتهای قهرمانی آسیا که شهریور ماه در تایلند برگزار می شود، شرکت کنند و بخشی دیگر به رقابتهای قهرمانی جهان در آمریکا بروند.

وی که با صلاحدید کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری به دلیل حضور حسین توکلی به همراه تیم وزنه برداری جوانان در لهستان، هدایت اردو را بر عهده دارد در خصوص شرایط آینده خود اظهار کرد: قصد من خدمت است و هرچه کمیته فنی صلاح بداند می پذیرم. البته تا این لحظه در خصوص آینده صحبتی با من نشده است.

بیرانوند همچنین گفت: در هر صورت از مردم می خواهم برای این تیم و وزنه برداران دعا کنند و همچنین از مسئولان پایگاه هوایی هم به خاطر امکاناتی که در اختیار ما قرار دادند تشکر می کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 95

به "ملی پوشان با انگیزه تمرین می کنند، در خصوص آینده ام اطلاعی ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوشان با انگیزه تمرین می کنند، در خصوص آینده ام اطلاعی ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید