موقعیت های خودمان را از دست دادیم

به گزارش هنجس بلاگ، خبرنگاران/اصفهان سرمربی تیم فوتسال فردوس قم با اشاره به بازی مقابل با سپاهان، گفت: موقعیت های خوبی داشتیم و با وجود قابل احترام بودن سپاهان، باید بگویم نتوانستیم از موقعیت های خود استفاده کنیم.

موقعیت های خودمان را از دست دادیم

رضا زرخانلی، امروز (جمعه، 22 بهمن ماه) پس از تساوی یک بریک مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی خوب و فنی را از دو تیم شاهد بودیم. تیم سپاهان در این هفته های اخیر در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفته و هفته گذشته هم با پیروزی مقابل چیپس کامل مشهد توانست جایگاه خوبی در جدول پیدا کند.

وی افزود: می دانستیم سپاهان از نظر روحی و روانی و کادر فنی در چه سطحی است و شناخت کافی از آنها داشتیم و با همین شناخت پا به میدان گذاشتیم و یک بازی خوب و منطقی را از بازیکنانم شاهد بودم آن ها بازی خوبی را به نمایش گذاشتند، شاید در ابتدای بازی از نیمه زمین دفاع می کردیم که رفته رفته تیم حریف را تحت فشار قرار دادیم.

وی ادامه داد: موقعیت های خوبی داشتیم و با وجود قابل احترام بودن سپاهان، باید بگویم نتوانستیم از موقعیت های خود استفاده کنیم و یک موقعیت پنالتی در نیمه نخست را از دست دادیم.

سرمربی فردوس قم شرح داد: در نیمه دوم هم بازیکن ما در موقعیت تک به تک نتوانست از این موقعیت استفاده کند، ما می توانستیم برنده میدان باشیم، این چندمین بازی است که ما تا دقایق و ثانیه های سرانجامی پیروز میدان هستیم و در دقایق سرانجامی و زیر یک دقیقه به سرانجام بازی، برد خود را با تساوی عوض می کنیم؛ در پنج بازی اخیر اگر 2 امتیازهای از دست رفته را حساب کنید، 10 امتیاز است که معین کننده جایگاه تیم ما می شود و در حال حاضر 32 امتیازی می بودیم و می توانستیم با پیروزی در این میدان، دو پله صعود کنیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: چشم به روزهای آینده داریم و امیدواریم تا با ارائه بازی های خوب، جایگاه مان را در جدول بهبود ببخشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3697

به "موقعیت های خودمان را از دست دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موقعیت های خودمان را از دست دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید