ناتوانی باشگاه پرسپولیس دربرآورده کردن خواسته های غیرمالی کالدرون

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، گابریل کالدرون غیر از درخواست خود مبنی بر تامین اقتصادی بندهای قراردادش با باشگاه پرسپولیس خواستار بهبود شرایط فنی تیمش با شروط جدید شده است.

ناتوانی باشگاه پرسپولیس دربرآورده کردن خواسته های غیرمالی کالدرون

سرمربی آرژانتینی سرخپوشان تامین زمین چمن مناسب تمرین، برگزاری اردوی 10 روزه در قطر، خرید یک مهاجم با کیفیت خارجی و سپس جذب هافبک تهاجمی، پرداخت مطالبات فصل گذشته بازیکنان را مهم ترین خواسته های غیر مادی خود عنوان نموده است.

شروطی که باشگاه پرسپولیس هیچ کدام را نتوانسته است برآورده کند. کمپ ورزشی اسپایر در کشور قطر تا سرانجام ژانویه سال 2020 میلادی بطور کامل در اختیار تیم های بزرگ ورزشی دنیاست و پرسپولیس نتوانست جایی را برای اردوی خود در این کشور فراهم کند.

سرخ ها همچنان در تهیه زمین چمن مناسب نیز مشکل دارند تا بعضی تمرینات پرسپولیس در هفته های اخیر به دلیل ایرادات چمن در استادیوم شهید کاظمی به مجموعه ورزشی درفشی فر که چمن مصنوعی دارد منتقل گردد.

این باشگاه درخواست گابریل کالدرون نسبت به خرید بونی مهاجم خارجی مدنظروی را نیز به دلیل کمبود منابع اقتصادی رد نموده است.

باشگاه پرسپولیس به همین دلیل نیز توانایی تسویه حساب با بازیکنان فصل گذشته خود را ندارد تا نتواند هیچکدام از درخواست های کالدرون را برای ادامه کار در این باشگاه فراهم کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 156

به "ناتوانی باشگاه پرسپولیس دربرآورده کردن خواسته های غیرمالی کالدرون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناتوانی باشگاه پرسپولیس دربرآورده کردن خواسته های غیرمالی کالدرون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید