خرید مهدی ترابی، تسویه با بودیمیر؛ چه کسی به پرسپولیس پول می دهد؟

به گزارش هنجس بلاگ، هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پس از جنجال های فراوان با رفتن مهدی رسول پناه و علی رغبتی شکل تازه ای به خود گرفت تا سید مجید صدری به اسم ریاست این مجموعه انتخاب شده و جعفر سمیعی مدیرعامل این باشگاه هم به عضویت آن در آمد.

خرید مهدی ترابی، تسویه با بودیمیر؛ چه کسی به پرسپولیس پول می دهد؟

صدری پس از حضور در ریاست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس وعده پرداخت طلب سنگین 475 هزار یورویی به همراه سود سالیانه پنج درصد آن را به طرفداران این تیم داد و توانست در مدت زمان کوتاه یک هفته ای قسط اول آن را پرداخت کند. مبلغی که قرار بود طبق حکم دادگاه عالی ورزش تا یازدهم بهمن ماه پرداخت شود که با چهار روز تاخیر به بودیمیر داده شد و قسط دوم آن هم قرار است در 15 روز آینده به حساب مهاجم کروات پیشین سرخپوشان واریز شود.

باشگاه پرسپولیس در حالی این پول را پرداخت کرد که کارگزار برند باشگاه با توجه به پرداختی های خود در 6 ماهه اول سال، دیگر پولی به باشگاه نداد تا باعث تنش بین این مجموعه با جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه شود.

سمیعی که همچنان علاقه ای به همکاری با کارگزار برند باشگاه ندارد در ابتدای حضور خود در ابتدای فصل جاری هم 30 میلیارد تومان پول وارد باشگاه کرد که تا به امروز معین نیست این مبلغ که از سوی یک شرکت ارتباطی به پرسپولیس داده شد بر چه اساسی به حساب باشگاه واریز شد.

ابهامات مالی دنباله دار در بدنه مدیریت پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس با نحوه پرداخت قسط اول بدهی خود به ماریو بودیمیر به ابهامات مالی خود افزوده است. صدری با نوشتن چند جمله در صفحه شخصی اش در اینستاگرام خبر از پرداخت پول به مهاجم طلبکار خارجی پرسپولیس داد و سپس باشگاه اقدام به انتشار این خبر در سایت رسمی خود کرد. با این حال درباره جزئیات آن مطلبی را بیان نکرد تا به علامت سوال ها در زمینه نحوه فعالیت مالی این باشگاه بیافزاید.

منبع مجذوب کننده برای جذب ترابی

مهدی ترابی پس از حضور ناموفق کوتاه مدت خود در العربی قطر به تهران بازگشت تا پای میز قرارداد با سمیعی نشسته و با مبلغ مالی قابل توجهی به جمع شاگردان یحیی گل محمدی بازشود. ترابی که از سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز هم پیشنهاد رسمی داشت در حالی به پرسپولیس باز می شود که در جابجایی تابستانی به علت مبلغ ناچیز 50 میلیونی مطالباتش اقدام به فسخ یکطرفه قرارداد خود کرد تا پولی بابت رضایتنامه اش به پرسپولیس نرسد.

حالا سمیعی برای جذب ترابی دست به جیب شده تا این بازیکن را به پرسپولیس بازگردانده و یکی از برترین کامبک های جابجاییی را در لیگ برتر ایران به نام خود بزند.

چرتکه پاداش های نایب قهرمانی آسیا هم مبهم است؟!

باشگاه پرسپولیس در حالی مسائل مالی خود را یکی پس از دیگری پیگیری می نماید که هنوز پاداش مربوط به نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان 2020 آسیا را از AFC دریافت نکرده است. حال باید دید مجموعه مدیریتی باشگاه پرسپولیس که با شعار شفاف سازی مالی وارد این مجموعه پرطرفدار شد می خواهد چرتکه خود را هم به همین اندازه مبهم بیندازد تا بدهی های نامعین خود را پرداخت کند یا این بار تغییر رویه داده و تکلیف این حجم از پول معین خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3442

به "خرید مهدی ترابی، تسویه با بودیمیر؛ چه کسی به پرسپولیس پول می دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید مهدی ترابی، تسویه با بودیمیر؛ چه کسی به پرسپولیس پول می دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید