نامه بعضی از قهرمان و پیشکسوتان ژیمناستیک به قوه قضاییه

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، فدراسیون ژیمناستیک این روزهابا حواشی زیادی دست پنجه نرم می نماید. اگر از انتقادها و اعتراض های پی در پی خانواده این رشته به مدیریت فدراسیون فاکتور بگیریم، تداوم ابهامات اقتصادی باعث شده تا کمتر روزی عملکرد مدیریت این فدراسیون در نوک پیکان نقدها نباشد.

نامه بعضی از قهرمان و پیشکسوتان ژیمناستیک به قوه قضاییه

زهرا اینچه درگاهی که خود یکی از اعضای خانواده ژیمناستیک بود و انتظار می رفت تا این ورزش مادر را بدون حاشیه و با مدیریت فنی تخصصی پیش ببرد اگرچه به توفیقاتی هم در کسب نتایج دست پیدا کرد اما سهم زیادی از خانواده این رشته در دوران مدیریت وی از ژیمناستیک حذف شدند.

پروژه حذف از نخستین روزهای فعالیت وی در فدراسیون با خاتمه دادن به قرارداد کارمندان سابق شروع شد و دامنه آن حتی به کادر فنی تیم های ملی هم رسید. اگرچه تغییر و انتخاب بهترین گزینه ها در تخصص های مختلف حق رئیس فدراسیون است اما حذف یکباره و رفتار چکشی اینچه درگاهی سهم زیادی از خانواده این رشته مادر را ناراضی کرد.

با وجود اینکه مدتی بود آتش اختلافات و نقدها فروکش نموده بود اما طرح موضوع ابهامات اقتصادی مدیریت فدراسیون که هرگز به صورت دقیق از سوی مسئولان شفاف سازی نشد باعث شد تا جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان این رشته در نامه ای به قوه قضاییه درخواست رسیدگی و یاری هرچه بیشتر به فرایند پیگیری پفراینده اخیر فدراسیون ژیمناستیک را نمایند.

در بخشی از این نامه از مسائلی همچون تسویه حساب های شخصی، دسترسی به منابع اقتصادی، دستیابی به منابع قدرت و انجام سفرهای بی مورد و بی علت برون مرزی در فدراسیون ژیمناستیک صحبت به میان آمده است. این در حالی است که زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک چندی پیش در یک نشست خبری در خصوص این ابهامات توضیحاتی ارائه نموده بود.

ژیمناستیک ایران که باید این روزها بر روی اندک شانس کسب سهمیه المپیک تمرکز کند درگیر حواشی خودساخته ای شده است که تمامی ندارد.

مشکل فاصله فدراسیون با بعضی پیشکسوتان و حتی قهرمانان تا حدی زیاد شده است که بعید به نظر می رسد حل شدنی باشد و به نظر می رسد عده ای نیز با تحریک کردن طرفین سعی در تداوم این اختلافات دارند.

این در حالی است که شرایط برای المپیکی شدن حداقل یک نماینده از ایران در سال 2020 آرزویی دست نیافتنی نبود بلکه اگر شرایط همدلی و فعالیت همه اعضای خانواده در قالب یک گروه فراهم بود شاید امروز به اما و اگر های نهایی و دلسرد نماینده برای کسب سهمیه المپیک توکیو فکر نمی کردیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 66

به "نامه بعضی از قهرمان و پیشکسوتان ژیمناستیک به قوه قضاییه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه بعضی از قهرمان و پیشکسوتان ژیمناستیک به قوه قضاییه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید