ناکامی کمانداران ایران ادامه دارد، حذف نمایندگان کامپوند درانفرادی

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مسابقات تیروکمان قهرمانی آسیا که در تایلند جریان دارد امروز با برگزاری دیدارهای انفرادی بخش کامپوند پیگیری شد.

ناکامی کمانداران ایران ادامه دارد، حذف نمایندگان کامپوند درانفرادی

در این بخش از رقابت ها محمد صالح پالیزبان در مرحله یک هشتم نهایی (دور سوم) مقابل حریفی از مالزی با نتیجه نزدیک 146 بر 144 به فزونی دست یافت و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. پالیزبان در این مرحله مقابل نماینده ویتنام با نتیجه 143 به 142 مغلوب شد و حذف شد.

ویدا حلیمیان نیز مرحله یک هشتم نهایی برابر حریف اندونزیایی خود با نتیجه 143 به 142 مغلوب شد و حذف شد.

نیما محبوبی و دانیال محمودزاده دیگر نمایندگان ایران در بخش بودند که در دور دوم مقابل حریفان خود مغلوب شده و حذف شده بودند.

پرونده نمایندگان ایران در بخش انفرادی کامپوند مسابقات قهرمانی آسیا در حالی بدون مدال بسته شد که تیم میکس کامپوند ایران نیز در این رقابت ها ناکام بود. این تیم با ترکیب ویدا حلیمیان و نیما محبوبی در نخستین ملاقات خود در مرحله حذفی با پیروزی برابر ویتنام در جمع هشت تیم برتر نهاده شد اما در این مرحله مقابل مالزی مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

تیم میکس ریکرو ایران نیز با ترکیب رضا شبانی و نیلوفر علیپور در دور دوم مسابقات مرحله حذفی در مصاف با مالزی نتیجه را وگذار کرد و با حذف زودهنگام روبرو شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 69

به "ناکامی کمانداران ایران ادامه دارد، حذف نمایندگان کامپوند درانفرادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی کمانداران ایران ادامه دارد، حذف نمایندگان کامپوند درانفرادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید