نتایج ششمین دوره بورسیه دانشجویان برتر دانشگاه تهران اعلام شد

به گزارش هنجس بلاگ، بنیاد حامیان دانشگاه تهران نتایج ششمین دوره بورسیه دانشجویان برتر دانشگاه تهران را بیان کرد.

نتایج ششمین دوره بورسیه دانشجویان برتر دانشگاه تهران اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه تهران، بنیاد حامیان دانشگاه تهران نتایج ششمین دوره بورسیه دانشجویان برتر دانشگاه تهران را خاطرنشان کرد.

دانشجویانی که در ششمین دوره بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران ثبت نام نموده اند، می توانند با مراجعه به سایت بنیاد حامیان دانشگاه تهران و ورود به پنل کاربری خود https://utf.ut.ac.ir/index.php/home/login-register از نتایج بورسیه آگاه شوند.

شایان ذکر است، در ششمین دوره بورسیه دانشجویان برتر بنیاد حامیان دانشگاه تهران تعداد 470 نفر از دانشجویان برتر مقطع کارشناسی، 200 نفر از دانشجویان برتر مقطع کارشناسی ارشد، 20 نفر از دانشجویان برتر نابینا،60 نفر از دانشجویان برتر بین الملل و تعداد 100 نفر در بخش حمایت از ایده های کارآفرینانه بورسیه می شوند.

در ششمین دوره بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران برای نخستین بار بنیاد علمی آموزشی قلم چی تعداد 1500 نفر از دانشجویان برتر ورودی جدید سال 1399 را بورسیه کتاب می کنند. به پذیرفته شدگان این بورسیه در دو ترم تحصیلی و در هر ترم مبلغ 400 هزار تومان کتاب های درسی اهدا خواهد گشت. زمان اعلام این فراخوان متعاقباً اعلام می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2032

به "نتایج ششمین دوره بورسیه دانشجویان برتر دانشگاه تهران اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج ششمین دوره بورسیه دانشجویان برتر دانشگاه تهران اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید