نجات معجزه آسای 5 نفر در تصادف خودروی ال 90 با گاردریل

به گزارش هنجس بلاگ، پنج شهروند کاشانی از حادثه تصادف صبح امروز در جاده روستای خنب کاشان که خودروی ال 90 با گاردریل جاده برخورد شدید داشت، به طرز معجزه آسایی نجات یافتند.

نجات معجزه آسای 5 نفر در تصادف خودروی ال 90 با گاردریل

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از مهر، دقایقی مانده به طلوع آفتاب صبح روز آدینه و طبق گزارش مرکز فرماندهی و عملیات آتش نشانی کاشان مبنی بر وقوع یک حادثه در جاده کاشان به روستای خنب از توابع کاشان تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر کاشان به محل حادثه اعزام می گردد.

در این حادثه خودروی ال 90 با انحراف از جاده با گاردریل برخورد نموده و گاردریل از داخل خودرو عبور نموده و خوشبختانه به سرنشینان خودرو که کوهنورد بودند آسیبی جدی وارد نمی گردد.

به گفته شاهدان عینی در این حادثه سرنشینان خودرو به طرز معجزه آسایی از این حادثه جان سالم به در برده اند و سه زن و دو مرد سرنشین خودرو ال 90 به وسیله تیم امداد هلال احمر و اورژانس 115 کاشان به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.

آنگونه که از شواهد حاکیست و بر اساس نظر یکی از کارشناسان جمعیت هلال احمر کاشان با توجه به اینکه در محل حادثه هیچگونه پیچ و خمی نبوده است که راننده نتواند وسیله نقلیه را کنترل کند احتمال است دلیل این حادثه خواب آلودگی راننده باشد.

از سوی دیگر طبق نظر این کارشناس جمعیت هلال احمر کاشان در حوادثی این چنینی و طبق تجربیات قبلی حداقل باید شاهد یک یا دو فوتی و یا قطع عضو باشیم در حالیکه در این حادثه خوشبختانه شاهد این موضوع نبودیم که به نظر می رسد دلیل اصلی در استفاده سرنشینان این خودرو از کمربند ایمنی باشد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3443

به "نجات معجزه آسای 5 نفر در تصادف خودروی ال 90 با گاردریل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات معجزه آسای 5 نفر در تصادف خودروی ال 90 با گاردریل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید