نخستین هتل آپارتمان سالمندان کشور در خراسان جنوبی افتتاح شد

به گزارش هنجس بلاگ، خبرنگاران: نخستین هتل آپارتمان سالمندان کشور در خراسان جنوبی با ظرفیت پذیرش 100 سالمند و با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور افتتاح شد.

نخستین هتل آپارتمان سالمندان کشور در خراسان جنوبی افتتاح شد

جهت دریافت خدمات طراحی فضای سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگاران از بیرجند، همایون هاشمی در مراسم افتتاح هتل آپارتمان سالمندان بیرجند، اظهار کرد: دولت به تنهایی نمی تواند به آسیب ها و احتیاجهای اساسی در جامعه رسیدگی کند بنابراین همکاری بانیان خیر را در این جهت لازم است.

وی اضافه نمود: سازمان بهزیستی بیش از 140 عنوان کاری دارد که هر کدام می تواند پیوست خیریه داشته باشد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه امروز جامعه اسلامی مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است، توضیح داد: دشمن جرأت مبارزه فیزیکی با جامعه ایران اسلامی را ندارد بنابراین از راه فرهنگی وارد این عرصه شده که اعتیاد جوانان نمونه ای از آن است.

هاشمی توضیح داد: رفاه اجتماعی شامل یک بسته برای ارائه خدمات در حوزه های مختلف است که باید بسترهای ارائه آن به صورت تخصصی با همکاری مردم و خیرین نیز فراهم گردد.

وی با بیان اینکه امور خیریه باید بر اساس احتیاج روز جامعه هزینه گردد، گفت: در سازمان بهزیستی جهتهایی برای ارائه خدمات طی می گردد که اثربخشی بیشتری داشته باشد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر اینکه درهای بهزیستی به روی همه گگردده است، اعلام کرد: این سازمان با تمام توان آماده همکاری با خیرین است.

مدیرعامل مجتمع توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند نیز اظهار کرد: نخستین هتل آپارتمان سالمندان کشور در مجتمع توانبخشی علی اکبر(ع) به بهره برداری رسید.

مسعود درویشی با اشاره به احداث 40 سوئیت در این هتل آپارتمان، توضیح داد: در این هتل خدمات مختلفی اعم از خدمات بهداشتی، پزشکی، تغذیه، ورزشی، مراقبت های درمانی و پرستاری و سایر موارد ارائه می گردد.

وی اضافه نمود: این هتل در سه طبقه با زیر بنای 3 هزار و 700 متر مربع و هزینه 20 میلیارد ریال از سوی خیرین ساخته شده است.

مدیرعامل مجتمع توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند با بیان اینکه عملیات اجرایی این هتل از سال 87 شروع شده، گفت: در این هتل زنان، مردان و زوجین سالمندان پذیرش می شوند.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 220

به "نخستین هتل آپارتمان سالمندان کشور در خراسان جنوبی افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین هتل آپارتمان سالمندان کشور در خراسان جنوبی افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید