نفت آبادان همواره خوب بوده، عالیشاه از فردا در تمرینات حضور پیدا می نماید

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سیدجلال حسینی درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بازی سختی بود. نفت آبادان یک تیم همواره خوب است. بازیکنان خوبی هم دارد. نسبت به بازی قبل هم عملکرد بهتری داشتند اما خوشبختانه توانستیم با توان و آمادگی بازیکنان پیروز شویم.

نفت آبادان همواره خوب بوده، عالیشاه از فردا در تمرینات حضور پیدا می نماید

وی راجع به انتقاد از چمن ورزشگاه آزادی اضافه نمود: اینکه فقط بخواهند بازی را برگزار نمایند نمی گردد. امروز چمن ورزشگاه خیلی بلند بود و کار هر دو تیم را برای انجام آن سخت نموده بود. وقتی باران می بارد به جای اینکه توپ راحت تر به چرخش درآید سخت تر به حرکت در می آمد.

کاپیتان سرخپوشان راجع به عملکرد نماینده آبادان تاکید نمود: با یک تیم خوب بازی داشتیم. توانستیم بعد از گلی که زدیم بازی را خیلی خوب کنترل کنیم و نتیجه را برای خود رقم بزنیم.

او در واکنش به این سوال که با توجه به سن و سالش فکر می نماید لیگ را با شرایط خوبی به اتمام برساند توضیح داد: فردا ریکاوری داریم و امیدوارم فردا یک تمرین خوب داشته باشیم.

سیدجلال راجع به پرونده انضباطی امید عالیشاه که از سوی یحیی گل محمدی در اختیار باشگاه قرار گرفته است، گفت: او فردا در تمرین حاضر خواهد شد. روزهای سختی داریم و امیدوارم همه در کنار هم باشیم. مسائل زیاد است و از نظر اقتصادی فشار می آید. امیدوارم به فکر حل مسائل باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2177

به "نفت آبادان همواره خوب بوده، عالیشاه از فردا در تمرینات حضور پیدا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفت آبادان همواره خوب بوده، عالیشاه از فردا در تمرینات حضور پیدا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید