وحیدی: شرایط ساختمان متروپل وارد مرحله جدیدی خواهد شد

به گزارش هنجس بلاگ، وزیر کشور در مورد آخرین شرایط ساختمان متروپل آبادان با یادآوری اینکه شرایط وارد مرحله ای نو خواهد شد، گفت: احتیاج است آن منطقه به عنوان یک پروژه مورد توجه قرار بگیرد و سازه های ناپایدار به جای مانده، تخریب و جمع آوری گردد تا منطقه به حالت عادی بازگردد، زیرا سازه ها استحکامی ندارند.

وحیدی: شرایط ساختمان متروپل وارد مرحله جدیدی خواهد شد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، احمد وحیدی وزیر کشور عصر امروز در جمع خبرنگاران در مورد آخرین شرایط ساختمان متروپل گفت: جمع آوری اجساد مدفون در ساختمان متروپل به سرانجام رسیده البته ممکن است افرادی مراجعه نمایند و ادعا نمایند که اجسادی به جای مانده باشد، در این راستا تا سرانجام برای پیدا کردن تک تک اجساد جستجو را دنبال خواهیم کرد.

وی با یادآوری اینکه شرایط وارد مرحله ای تازه خواهد شد، شرح داد: احتیاج است آن منطقه به عنوان یک پروژه مورد توجه قرار بگیرد و سازه های ناپایدار به جای مانده، تخریب و جمع آوری گردد تا منطقه به حالت عادی بازگردد، زیرا سازه ها استحکامی ندارند.

وحیدی در سرانجام اطلاع داد: مرحله اول کار تقریبا به سرانجام رسیده و وارد مرحله دوم شده ایم که شاید این مرحله زمان بر باشد، زیرا مرحله تخریب است، اما در مجموع نباید زمان زیادی ببرد و امیدواریم در اسرع وقت کار به سرانجام برسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3765

به "وحیدی: شرایط ساختمان متروپل وارد مرحله جدیدی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحیدی: شرایط ساختمان متروپل وارد مرحله جدیدی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید