ویژه برنامه های روز قزوین در شبکه شما

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، شبکه شما که به طور گسترده اقوام ایرانی و همه شبکه های استانی را تحت پوشش قرار می دهد با تغییر در کنداکتور به پخش برنامه­ های متناسب با روز قزوین اقدام نموده است.

ویژه برنامه های روز قزوین در شبکه شما

نهم شهریور سالروز پایتخت شدن قزوین در دولت صفوی به عنوان روز قزوین انتخاب شده است. شبکه شما با بزرگداشت این روز و با اختصاص دادن آنتن شبکه به مدت یک هفته ویژه برنامه ه­ایی تحت عنوان شب­ های مینوی دری را تقدیم می­ کند. این ویژه برنامه ساعت 21 هر شب به صورت زنده و با اجرای محمد اسکندری از مرکز قزوین روی آنتن می ­رود.

نشان دادن جاذبه­ های گردشگری شهر تاریخی و فرهنگی قزوین به همراه جاذبه­ های طبیعی و گزارشی از پنجمین نشست دو روزه هیات اجرایی مجمع شهرداران آسیایی، نشست کمیته فرهنگی شهرهای متحد و دولت های غربی آسیا، خاورمیانه و پخش برنامه ­های فرهنگی و شاد از دیگر بخش­ های این ویژه­ برنامه است.

مستندهایی چون شهر شیرینی، گرمدره، قزوین شهری که می ­شناسیم، اقلیم ایران ـ قزوین(الموت)، از دیگر برنامه­ های آماده شده برای این روز است. همچنین ارتباط زنده در قالب برنامه شمعدونی و حضور خوانندگان محلی و پخش نماهنگ­ هایی از موسیقی محلی استان در برنامه موسیقایی هنر پنجم از دیگر ویژه برنامه­ های این شبکه به مناسبت روز قزوین در نهم شهریور است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 304

به "ویژه برنامه های روز قزوین در شبکه شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژه برنامه های روز قزوین در شبکه شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید