پورموسوی: دیگر به هیچ داوری سلام نمی کنم!، فوتبالی به سپاهان نباختیم

به گزارش هنجس بلاگ، سرمربی صنعت نفت آبادان گفت که جوانان تیمش مقابل سپاهان هیچ هراسی نداشتند و به لحاظ فوتبالی بازنده نبودند.

پورموسوی: دیگر به هیچ داوری سلام نمی کنم!، فوتبالی به سپاهان نباختیم

به گزارش خبرنگاران، سید اکبر پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از شکست 4 بر یک تیمش مقابل سپاهان اصفهان گفت: ابتدا به نویدکیا و تیم عظیم سپاهان تبریک می گویم و از مهمان نوازی شان تشکر می کنم. یک گِله از خودم می کنم که چرا قبل از بازی 3 بار به داور سلام کردم و او جواب من را نداد. یک داور با این همه اشتباه در بازی هیچ جایگاهی در فوتبال ایران ندارد. اشتباهات زیادی هم برای ما و هم سپاهان داشت که تاثیرگذار نبود. شکست مان را گردن داور نمی اندازیم ولی از خودم گلایه می کنم و دیگر به هیچ داوری سلام نخواهم کرد.

وی ادامه داد توانایی و پتانسیل تیم مان همین نمایشی بود که مقابل سپاهان داشتیم. 3 بازیکن مان را تا سرانجام فصل از دست دادیم، متاسفانه قبل از بازی هم 3 بازیکن مان فلاح زاده، طالب ریکانی و حسن بیت سعید را در اختیار نداشتیم و به جای آنها 6 بازیکن جوان را بازی دادیم. امروز یک فرصت خوب برای جوانان مان بود. به لحاظ فوتبالی نباختیم و ما به لحاظ امتیازی شکست خوردیم. در نیمه دوم سراسر حمله بودیم و جوانان مان هم هیچ هراسی از حریف نداشتند و گل هم زدیم. روی گل سوم غفلت کردیم و این اختلاف به وجود آمد ولی در نیمه دوم فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3309

به "پورموسوی: دیگر به هیچ داوری سلام نمی کنم!، فوتبالی به سپاهان نباختیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی: دیگر به هیچ داوری سلام نمی کنم!، فوتبالی به سپاهان نباختیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید