چند دقیقه در پرتغال

به گزارش هنجس بلاگ، از این جاذبه های پرتغال نمی توان گذشت.

این تنها عنوانی است که می تواند توضیح دقیقی از پرتغال را ارائه کند. بقایای امپراتوری پرتغال در سراسر بخش های این کشور را می توانید ببیند اگرچه بسیاری از ساختمان های تاریخی این کشور به سمت زوال و نابودی کشیده شده اند. در واقع، آرامش موجود در خط ساحلی و منطقه ها زیبای اطراف آن بسیار شگفت انگیز است. این ویژگی منحصر به فرد، جذابیت و زیبایی کشور پرتغال را چندین برابر نموده و بازدیدکنندگان بسیاری را به سمت خود جلب نموده است. با خبرنگاران همراه باشید تا با هم سری به این کشور دیدنی بزنیم و برای سفر به پرتغال راهنماییتان کنیم.

چند دقیقه در پرتغال

در تمام کتاب های راهنمای پیرامون شهر لیسبون، به استفاده از عینک آفتابی مناسب و نگاه به جلو اشاره شده است. با توجه به این موضوع، شما باید عینک خود را از جای معتبر تهیه کنید و از فروشندگان خیابانی مزاحم اجتناب نمایید. درد در ناحیه گردن، یکی از برترین و شیرین ترین درد های موجود در این سفر است، زیرا در اولین سفر به لیسبون، شما ناچارید که برای بازدید مجدد مکان ها تاریخی و زیبا، دائما گردن خود را به عقب برگردانید. ترکیب معماری و استعداد مردم جنوب اروپا، تداعی گر زیبایی های گذشته است. برای مثال، بازدید از یک کافه طلایی واقع در تپه های شیب دار، شما را به قرن ها پیش می برد.

اما زمانی شگفت زده می شوید که به تماشای منطقه ها روستایی بروید. در این روستاها می توانید به معاشرت به مردم روستایی بپردازید و از حال و هوای روستا لذت ببرید. سینترا در یک جامعه کوچک در پای سرا دا سینترا است. کوه های موجود در این منطقه به وسیله ابرهای زیبایی احاطه شده و نمایی بسیار زیبا را ارئه خواهد کرد. این ابرها از اقیانوس اطلس نشئت گرفته و ناگهان همه چیز سبز به نظر می رسد. در این بین قلعه ای پری مانند وجود دارد. آب و هوای سرد این منطقه می تواند افرادی که از گرمای تابستان لیسبون فرار نموده اند را به سمت خود بکشاند.

در ساحل پرایا پورتو نوو تنها یک قلعه مدرن که به نوعی هتل هست، ساخته شده است. خوشبختانه، بعضی از مسیرهای خارج از جاده به ساحل ختم شده و نمایش خیره کننده ای را به ارمغان آورده است.

ساحل شنی موجود در این منطقه بسیار شاعرانه است، اما در کابو کارووئیرو، اقیانوس اطلس بسیار ناهموار و خروشان خواهد شد. خط صخره ای و شیب دار به جاده ای ختم می گردد که به قله کوه راه پیدا نموده و چشم انداز شگفت انگیزی را بوجود آوده است. پنیچه تنها منطقه ای است که از دیوار قدیمی شهر فاصله دارد. اما چند مایل دور تر، قلعه اوبیدوس واقع شده است که بازدید از آن، خالی از لطف نخواهد بود. اگر شما از قسمت شرقی این منطقه وارد شوید، به چشم انداز بسیار زیبایی برخواهید خورد که خانه های سفید با سقف قرمز در امتداد دامنه کوه قرار گرفته اند.

نازاره وحشی، امروز آرام است

از لحاظ زیبایی، هیچ رقیبی برای روستای ماهیگیری نازاره وجود ندارد. این موضوع درست از زمانی رخ داده است که در تاریخ 1 نوامبر سال 2011، گارت مک نامارا موجی به طول 78 فوت را در مقابل فانوس دریایی روستا مشاهده نمود. این یک تصادف نبود؛ بدین ترتیب، نازاره شهرتی جهانی یافت. این شهر در امتداد یک تنگه 140 مایلی و عمق 16000 فوتی آب واقع شده است. بادهای غربی وزنده در این منطقه، آب دریا را به سمت بالا کشانده و موج های عظیمی را بوجود آورده است. سفر به این روستا تنها زمانی ممکن است که از شدت بادهای وزنده کم گردد، زیرا پارو زدن بسیار نیز نمی تواند در برابر این موج ها مقاوت نماید. با اتمام وزش باد، امواج اقیانوس به نرمی بر روی ساحل قدم خواهند گذاشت.

منبع: الی گشت
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3694

به "چند دقیقه در پرتغال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند دقیقه در پرتغال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید