کاهش قیمت میوه در بازار همدان

به گزارش هنجس بلاگ، رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان از کاهش قیمت پرتغال، گوجه سبز و خیار در بازار همدان خبر داد و اظهار داشت: قیمت میوه و تره بار نسبت به سال 98 کاهش پیداکرده است.

کاهش قیمت میوه در بازار همدان

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایسنا، رضا البرزی بیان نمود: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم پرتغال در بازار 8 هزار تا 9 هزار تومان و گوجه سبز از 8 هزار تا 15 هزار تومان نسبت به کیفیت به فروش می رسد.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان بیان نمود: کمبودی ازنظر میوه و تره بار در بازار همدان وجود ندارد، اظهار کرد: در حال حاضر بیشتر میوه های نوبرانه وارد بازار شده و فقط زردآلو، هلو و توت سفید وارد بازار نشده است.

البرزی افزود: قیمت هر کیلوگرم هندوانه در بازار همدان بین 3 هزار تا 4 هزار تومان است، قیمت هر کیلوگرم خیار 2 هزار تا 4 هزار، سیب زمینی 4 هزار تا 5 هزار و گوجه فرنگی 2 هزار تا 3 هزار است.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان شرح داد: گوجه سبز از پنجشنبه و جمعه هفته دوم اردیبهشت با کاهش قیمت روبرو شده و در حال حاضر در بازار همدان از 8 هزار تا 15 هزار تومان نسبت به کیفیت عرضه می شود.

وی گفت: قیمت انواع صیفی با فرایند کاهشی که داشته است هم اکنون ثابت مانده و جوابگوی هزینه کشاورزان نیست، بیان کرد: نخودفرنگی با وارد شدن میوه های ملون و آناناس در بازار همدان، باقیمت هر کیلوگرم 5 هزار تومان به فروش می رسد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 818

به "کاهش قیمت میوه در بازار همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش قیمت میوه در بازار همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید