کرونا کارخانه های فراوری تلفن همراه سامسونگ و ال جی را تعطیل کرد

به گزارش هنجس بلاگ، کرونا به درون کارخانه فراوری تلفن همراه سامسونگ رفت و موجب تعطیلی آن شد. شرکت ال جی دیسپلی هم از ترس کرونا کارخانه فراوری پنل های نمایشگر گوشی تلفن همراه خود را تعطیل کرد.

کرونا کارخانه های فراوری تلفن همراه سامسونگ و ال جی را تعطیل کرد

جهت دریافت خدمات طراحی داخلی باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

پیش بینی می گردد فروش گوشی تلفن همراه در سال 2020 کاهش زیادی داشته باشد که علت آن شیوع ویروس کرونا و تعطیل شدن کارخانه های فراوری قطعات و مونتاژ اسمارت فون در کشورهای چین، کره جنوبی، تایوان و چین تایپه است.

خبرگزاری Yonhap به نقل از یک مقام شرکت سامسونگ گزارش داده است که یک کارگر کارخانه سامسونگ الکترونیک در شهر گوهی (Gumi) کره جنوبی به ویروس کرونا مبتلا شده است. گومی شهری نزدیک کلان شهر دئگو (Daegu) است که اولین بار در کره جنوبی مبتلایان کرونا در آنجا شناسایی و بیشترین مبتلایان را دارد.

شرکت سامسونگ الکترونیکس پس از مشاهده کارگر آلوده خود در کارخانه، دستور به تعطیلی این کارخانه فراوری تلفن همراه داده است. البته، بعضی گزارش ها می گویند سامسونگ می خواهد پس از یک ضدعفونی سراسری چند روزه، دوباره این کارحانه را باز کند و فقط کارگران سالم و بدون داشتن هیچ گونه علایمی وارد آن شوند.

کارخانه فراوری نمایشگر ال جی تعطیل شد

در آن سو، شرکت ال جی دیسپلی با افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در شهر گومی، تصمیم گرفته کارخانه فراوری صفحه نمایش های گوشی های تلفن همراه خود را به طور موقت تعطیل کند.

مدیران ال جی دیسپلی پس از اینکه باخبر می شوند تست کرونای یک کارمند بانک در نزدیکی کارخانه فراوری نمایشگرهای گوشی آن ها مثبت شده است؛ ترجیح می دهند برای جلوگیری از گسترش این ویروس و ورود آن به درون کارخانه، تن به تعطیلی موقت بدهند.

قطعا تعطیلی کارخانه های فراوری قطعات گوشی تلفن همراه سامسونگ و ال جی می تواند بازار موبایل را متلاطم و بر فرایند فراوری، عرضه و فروش گوشی های جدید این شرکت ها از جمله گوشی های سری گلکسی اس 20 و زد فلیپ سامسونگ تاثیرگذار باشد.

اما فقط دو شرکت کره ای معروف نیستند که کارخانه های فراوری گوشی تلفن همراه خود را تعطیل کردند. کل دنیای فناوری متاثر از شیوع کرونا در یک شوک و بهت به سر می برد و پیش بینی آینده را سخت تر نموده است. اپل هم بعضی کارخانه های فراوری آیفونش را تعطیل شده می بیند و برندهای چینی سازنده تلفن همراه نیز شدیدا تحت فشار هستند تا تعهدات خود را به موقع تحویل دهند.

پیش بینی می گردد تعطیلی کارخانه ها در کشورهای آسیای شرقی ادامه دار باشد و حداقل تا یک ماه آینده بارها شاهد آن باشیم.

منبع: + و +

منبع: یک پزشک
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 239

به "کرونا کارخانه های فراوری تلفن همراه سامسونگ و ال جی را تعطیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا کارخانه های فراوری تلفن همراه سامسونگ و ال جی را تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید