کیم کارداشیان درخواست طلاق کرد

به گزارش هنجس بلاگ، کیم کارداشیان، سلبریتی و چهره تلویزیونی آمریکا برای جدایی از کانیه وست، خواننده مشهور سبک رپ آمریکایی درخواست رسمی ثبت نموده است. این دو از سال 2014 با هم زندگی کردند و چهار فرزند دارند.

کیم کارداشیان درخواست طلاق کرد

به گزارش بی بی سی، این خبر را وبسایت تی ام زی که اخبار سلبریتی ها را دنبال می نماید منتشر نموده است. ماه ها بود که رسانه ها از اختلاف میان این زوج سرشناس می نوشتند.

آن طور که گزارش شده کیم کارداشیان همچنین درخواست سرپرستی کامل فرزندان را هم از دادگاه نموده است، هر چند هیچ کدام از این دو به طور علنی درباره تصمیم خود هنوز اظهارنظر ننموده اند.

مجله فوربز دارایی های کیم کارداشیان را که علاوه بر برنامه های تلویزیونی در لوازم آرایش و حتی اپلیکیشن های موبایل هم سرمایه گذاری و کسب درآمد نموده را حدود 780 میلیون دلار برآورد نموده است.

کانیه وست، خواننده سبک رپ هم که تا به امروز چندین جایزه معتبر گرمی را کسب نموده یکی از عظیمترین نام ها در جهانی رپ است و همچنین در جهانی مد هم فعالیت دارد و آنجا هم نامی برای خود دست و پا نموده است.

وست حتی سال گذشته در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هم نامزد شد.

کانیه وست و کیم کارداشیان در سال 2014 ازدواج کردند و این پس از جدایی کارداشیان از همسر سابقش کریس هامفریس بود که یک بسکتبالیست مشهور است.

این دو قبل از ازدواج در سال 2014، سال ها با هم رابطه داشتند به طوری که کانیه وست برای نخستین بار در سال 2010 در شو تلویزیونی که زندگی کارداشیان ها را دنبال می نماید ظاهر شد.

نخستین دختر آن ها به نام نورث در سال 2013 به جهان آمد.

کانیه وست در همان سال در اقدامی که سر و صدای بسیاری به پا کرد استادیوم معروف بیس بال جاینتز (غول های) سان فرانسیسکو را اجاره کرد و یک گروه ارکستر عظیم را هم آورد تا در حضور خانواده کیم کارداشیان و در برابر دوربین برنامه ای که زندگی کارداشیان ها دنبال می نماید، از او خواستگاری کند.

این دو در سال 2014 با هم در ایتالیا عروسی گرفتند.

کارداشیان یک سال بعد نخستین پسرش به نام سینت را به جهان آورد. این دو کمی بعد دو فرزند دیگر به نام شیکاگو و سالم را به وسیله یکی از افراد نزدیک به خود به جهان آوردند چرا که کیم به علت مسائل زایمان قبلی خود قادر به بارداری نبود.

در 7 سال گذشته این زوج به ندرت از صفحه اول روزنامه های عامه پسند و زرد دور مانده اند. یکی از معروف ترین آن ها، ماجرای حضور کیم کارداشیان در پاریس و قربانی سرقت مسلحانه شدن در این شهر بود که سال 2016 روی داد.

سال گذشته، 2020، هم کانیه وست کارزار ناموفقی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری و رقابت با دونالد ترامپ و جو بایدن به راه انداخت که طی آن بعضی از پست های آنلاین و حضور تبلیغاتی اش موجب نگرانی علاقمندانش شد به طوری که کیم کارداشیان در توضیحاتی گفت همسرش از ناملایمتی روانی و اختلال شخصیت دوقطبی رنج می برد و خواهان همدلی بیشتر علاقمندان، رسانه ها و خانواده برای بهبود سلامت روانی کانیه شد.

با این حال، شایعه ها درباره احتمال جدایی این دو از ماه ها پیش و هنگامی اوج گرفت که کیم کارداشیان لورا واسر، وکیل معروف را استخدام کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2754

به "کیم کارداشیان درخواست طلاق کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیم کارداشیان درخواست طلاق کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید