گواردیولا از بارسلونا و رئال اخراج می شد

به گزارش هنجس بلاگ، کینه یحیی توره از پپ گواردیولا باعث می شود تا او هر از چندگاهی نیش و کنایه هایی به سرمربی سابق خود بزند.

گواردیولا از بارسلونا و رئال اخراج می شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یحیی توره در بارسلونا و سیتی شاگرد پپ گواردیولا بود ولی با حضور او مجبور شد از هر دو باشگاه جدا شود.

در بارسا او خیلی زود به خاطر ایده های پپ مجبور به ترک آبی اناری ها و انتقال به سیتی شد و سال 2016 که پپ سرمربی سیتی شد، توره ابتدا از تیم کنار گذاشته شد ولی سپس برگشت و توانست ارزش هایش را به سرمربی کاتالان ثابت کند. با این حال توره سال 2018 از سیتی هم جدا شد.

این فرصت خرید کفش با تخفیف از دیجیکالا رو از دست نده

این فرصت خرید کفش با تخفیف از دیجیکالا رو از دست ند

پس از ناکامی دوباره(چهارمین سال متوالی) گواردیولا در لیگ قهرمانان با سیتی(شکست از لیون در یک چهارم نهایی)، یحیی توره به او تاخت و گفت: پس از 4 سال ناکامی در فتح لیگ قهرمانان، گواردیولا اگر سرمربی بارسا یا رئال بود، تا الان اخراج شده بود.

بازی در سیتی فشار ذهنی زیادی را به بازیکن و مربی وارد می کند. آنجا توقعات بالاست و باید قهرمان شوید. در سیتی اما حضور فران سوریانو(مدیر اجرایی) و تیکی بگریستین(مدیر ورزشی) که از دوستان پپ هستند، برای او حاشیه امنیتی ایجاد کرده اند و مطمئن است اخراج نمی شود؛ با این حال پپ سیتی را می شناسد و می داند که این باشگاه متمول می تواند هر مربی ای که بخواهد را جایگزین او کند. او باید سال بعد سیتی را قهرمان چمپیونزلیگ کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1576

به "گواردیولا از بارسلونا و رئال اخراج می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا از بارسلونا و رئال اخراج می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید