گوشی های هواوی میت 40 با نمایشگرهای BOE، سامسونگ و ال جی عرضه می شوند

به گزارش هنجس بلاگ، به نظر می رسد شرکت چینی BOE در زمینه ساخت نمایشگرهای یکپارچه با پنل لمسی پیشرفت قابل توجهی داشته و در این زمینه می تواند با شرکت های سامسونگ و ال جی رقابت کند. حالا طبق یک گزارش، گوشی های هواوی میت 40 با نمایشگرهای ساخت این سه شرکت روانه بازار خواهند شد.

گوشی های هواوی میت 40 با نمایشگرهای BOE، سامسونگ و ال جی عرضه می شوند

البته باید بگوییم که مدل استاندارد هواوی میت 40 صرفا از نمایشگر BOE بهره می برد ولی برای نمایشگر مدل پرو از طرف 3 شرکت BOE، سامسونگ و ال جی پنل های موردنظر تامین خواهد شد. این شرکت چینی قصد داشته پنل های هواوی P40 را تامین کند که ظاهرا تکنولوژی موردنظر در آن موقع هنوز آماده نبوده است.

BOE تنها شرکت چینی سازنده نمایشگرهای یکپارچه با پنل لمسی نیست و در این زمینه می توانیم به شرکت های CSOT و Visionox هم اشاره کنیم که البته هنوز نتوانسته اند نظر شرکت مهمی را جلب نمایند. همچنین ظاهرا همکاری بین BOE و اپل برای تامین بخشی از پنل های آیفون با مشکل روبرو شده است.

همانطور که از نام این نوع نمایشگرهای جدید پیداست، پنل لمسی داخل آن ها تعبیه شده است. نمایشگرهای قدیمی تر به صورت جداگانه از پنل لمسی بهره می برند و معمولا بین آن ها فاصله بسیار ناچیزی وجود دارد. به همین خاطر این فناوری نوآورانه می تواند عملکرد آن ها را بهبود ببخشد و ضمناً باید به کاهش قیمت و باریک تر شدن آن ها هم اشاره کنیم. اما در هر صورت ساخت این نوع نمایشگرها کار ساده ای نیست و به همین خاطر شرکت هایی مانند BOE بعد از مدت ها به فناوری موردنظر دست پیدا نموده اند.

در نهایت باید به جزییات فاش شده از طرف یکی از افشاگران اشاره کنیم که ظاهرا هواوی میت 40 پرو از نمایشگر آبشاری دارای حفره دوگانه بهره می برد و نمایشگر مدل استاندارد خمیدگی کمتری نسبت به مدل پرو دارد و فقط از یک دوربین سلفی بهره می برد.

منبع: GSM Arena

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1362

به "گوشی های هواوی میت 40 با نمایشگرهای BOE، سامسونگ و ال جی عرضه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های هواوی میت 40 با نمایشگرهای BOE، سامسونگ و ال جی عرضه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید