12، 2میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت 2 هتل آپارتمان در چهارمحال و بختیاری پرداخت شد

به گزارش هنجس بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تا به امروز 12 میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات برای ساخت دو هتل آپارتمان در شهرستان سامان پرداخت شد.

12، 2میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت 2 هتل آپارتمان در چهارمحال و بختیاری پرداخت شد

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان چهارمحال و بختیاری، مهرداد جوادی روز سه شنبه 10 تیر 1399 با اعلام این خبر تأکید کرد: این هتل آپارتمان ها در روستای هدف گردشگری چلوان و شهر سامان بهره برداری خواهد شد.

او اضافه نمود: تسهیلات هتل آپارتمان روستای هدف گردشگری چلوان از محل تفاهم نامه سه جانبه بین معاونت توسعه روستایی عشایری کشور، بنیاد علوی و استانداری با سود هشت درصد و تسهیلات هتل آپارتمان سامان از محل بند الف تبصره 18 قانون بودجه 1397 صندوق توسعه ملی با نرخ 14 درصد تامین و پرداخت شده است.

جوادی توضیح داد: با بهره برداری از این هتل آپارتمان ها 112 تخت به مجموع تخت های اقامتی چهارمحال و بختیاری اضافه نموده می گردد.

او بیان داشت: با توجه به ظرفیت های بکر چهارمحال و بختیاری در حوزه گردشگری، افزایش تخت های اقامتی در این استان جزو برنامه های اولویت دار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان است.

هتل آپارتمان روستای هدف گردشگری چلوان دارای 24 سوئیت با 96 تخت و هتل آپارتمان سامان دارای 12 سوئیت با 16 تخت است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 906

به "12، 2میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت 2 هتل آپارتمان در چهارمحال و بختیاری پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12، 2میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت 2 هتل آپارتمان در چهارمحال و بختیاری پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید