40پروژه ورزشی ویژه دانش آموزان سیستان و بلوچستان در حال ساخت است

به گزارش هنجس بلاگ، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: 40 پروژه عمرانی شامل 34 سالن ورزشی و 6 استخر شنا در استان از محل اعتبارات ملی، استانی و خیری در حال انجام است.

40پروژه ورزشی ویژه دانش آموزان سیستان و بلوچستان در حال ساخت است

رضا سرحدی نیا مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از زاهدان ، گفت: 40 پروژه عمرانی شامل 34 سالن ورزشی و 6 استخر شنا در استان از محل اعتبارات ملی، استانی و خیری در حال انجام است که در صورت تامین اعتبار و ابلاغ تخصیص تا خاتمه سال 1401 افتتاح می شوند.

رضا سرحدی نیا از گام های بلند نوسازی مدارس در توسعه فضا های ورزشی دانش آموزی سیستان و بلوچستان اطلاع داد و اضافه کرد: در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، این سازمان اقدام به طراحی و احداث فضا های ورزشی استاندارد در مدارس استان نموده است.

وی ادامه داد: بیش از 573 میلیارد ریال اعتبار در سالجاری ضروری است تا این پروژه ها طبق برنامه زمانبندی پیش رود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: 11 سالن ورزشی و 2 استخر شنا تا به امروز پیشرفت بالای 70 درصد دارند و در 6 ماهه نخست سال آینده به بهره برداری خواهند رسید.

وی توضیح داد: بعلاوه 31 فضای ورزشی با بیش از 17 هزار متر مربع زیربنا و اعتباری افزون بر 210 میلیارد ریال شامل 17 سالن ورزشی، 13 زمین چمن مصنوعی در سیستان و بلوچستان در سه سال گذشته به بهره برداری رسیده است.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3534

به "40پروژه ورزشی ویژه دانش آموزان سیستان و بلوچستان در حال ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40پروژه ورزشی ویژه دانش آموزان سیستان و بلوچستان در حال ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید