آخرین شرایط مصدومان حادثه بالگرد حامل وزیر ورزش در کرمان

به گزارش هنجس بلاگ، رئیس اورژانس کرمان از آخرین شرایط مصدومان حادثه بالگرد وزیر ورزش اطلاع داد.

آخرین شرایط مصدومان حادثه بالگرد حامل وزیر ورزش در کرمان

به گزارش خبرنگاران آنلاین، سید محمد صابری، در مورد آخرین شرایط مصدومان حادثه بالگرد حامل وزیر ورزش در کرمان گفت: پس از انتقال وزیر ورزش و جوانان اقدامات لازم برای سایر مصدومان در بیمارستان باهنر کرمان انجام شد و در حال حاضر به جز مدیر کل اداره ورزش و جوانان کرمان همه شرایط خوبی را دارند و احتمالا امروز 2 الی 3 مصدوم دیگر از بیمارستان مرخص شوند.

وی اضافه نمود: پاریزی مدیر کل اداره ورزش و جوانان کرمان شرایطش کم کم رو به بهبود است. فشار و اکسیژن خون او نرمال شده است و شرایطش بهتر از قبل است؛ اما با توجه به داروهایی که به وی تزریق می گردد هنوز بیهوش است و نمی توانیم درباره او بیشتر صحبت کنیم. علی جوادی مدیر کل اداره ورزش و جوانان تهران هم عمل جراحی خوبی را پشت سر گذاشته است و هوشیاری کامل دارد و شرایط او خوب است.

رئیس اورژانس کرمان در ادامه گفت: ستوده نژاد مدیرکل آذربایجان شرقی هم جراحی خوبی در ناحیه گردن و پا داشت که شکر خدا حال عمومی او هم خوب است. حال سایر مصدومان هم به نوعی است که هر روز مصدومانی که شرایط مطلوبی دارند از بیمارستان مرخص می شوند.

صابری در پاسخ به این سوال آیا فرد آسیب دیده ای برای ادامه درمان به تهران منتقل خواهد شد یا خیر گفت: با توجه به فراهم بودن تمام شرایط درمان برای مصدومان هیچ کس برای ادامه درمان به تهران منتقل نخواهد شد و تنها پس از بهبودی، از این بیمارستان ترخیص خواهند شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 اسفند 1401 بروزرسانی: 8 اسفند 1401 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3893

به "آخرین شرایط مصدومان حادثه بالگرد حامل وزیر ورزش در کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط مصدومان حادثه بالگرد حامل وزیر ورزش در کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید