آرامش به بازار گل محلاتی برگشت، خسارت آتش سوزی به غرفه داران تنها مالی بود

به گزارش هنجس بلاگ، در پی ایجاد حریق در بازار گل محلاتی تهران موضوع را از یکی از غرفه داران پیگیر شدیم.

آرامش به بازار گل محلاتی برگشت، خسارت آتش سوزی به غرفه داران تنها مالی بود

یکی از غرفه داران در بازار گل محلاتی در گفت وگو با خبرنگار ، گفت: نزدیک ظهر امروز آتش سوزی در بازار گل محلاتی رخ داد که به نظر می رسید گسترده باشد، اما بر اساس مشاهدات میدانی تنها در 5 مغازه حریق نفوذ کرده و به مرور موجب ایجاد و شعله گرفتن بیشتر شده بود.

او ادامه داد: 4 ایستگاه آتش نشانی با حضور در محل حادثه، حریق را اطفا کردند و با تلاش خود آرامش تقریبی را به بازار گل برگرداندند. خوشبختانه آسیب جانی به کسی وارد نشد.

به گفته این غرفه دار در بازار گل گلدان های پلاستیکی داخل مغازه ها باعث شعله گرفتن آتش داخل غرفه ها شدند و همین امر خسارت را بیشتر کرد.

این غرفه دار گفت: یکی از غرفه داران خسارت این آتش سوزی را 100 میلیون تومان برآورد کرده اما بدون شک خسارت بیشتر از این هاست.

پیگیری ها نشان می دهد، در حال حاضر آرامش به بازار گل محلاتی برگشته و مردم به خرید خود ادامه می دهند و مسئله ای بازار را تهدید نمی کند و مشکل برطرف شده است.

گفتنی است، ظهر امروز آتش سوزی نسبتا بزرگی در بازار گل محلاتی رخ داد که در این حادثه قسمت سقف و بالکن های بخش شرقی بازار گل دچار حریق شد. با اعزام نیرو های آتش نشانی به محل آتش سوزی، در نهایت حریق اطفا شد و خسارت جانی برای هیچ یک از غرفه داران پیش نیامد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3472

به "آرامش به بازار گل محلاتی برگشت، خسارت آتش سوزی به غرفه داران تنها مالی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرامش به بازار گل محلاتی برگشت، خسارت آتش سوزی به غرفه داران تنها مالی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید