معرفی پایانه شرق اتوبوسرانی (ترمینال شرق)

به گزارش هنجس بلاگ، سفر با اتوبوس، این وسیله حمل و نقل هیجان انگیز، راحت و نسبتاً ارزان است، به خصوص برای آن دسته از گردشگرانی که نقاط زیادی در برنامه سفر خود دارند. اتوبوس ها نزدیکترین نوع حمل و نقل به اتومبیل شخصی هستند.

معرفی پایانه شرق اتوبوسرانی (ترمینال شرق)

به گزارش گروه بازرگانی خبرنگاران، سفر با اتوبوس، این وسیله حمل و نقل هیجان انگیز، راحت و نسبتاً ارزان است، به خصوص برای آن دسته از گردشگرانی که نقاط زیادی در برنامه سفر خود دارند. اتوبوس ها نزدیکترین نوع حمل و نقل به اتومبیل شخصی هستند. معمولاً بسیاری از ایستگاه ها در راستا حرکت وجود دارد و تعداد آنها از ایستگاه های پروازهای بیشتر از قطار و هواپیما است. تنوع زیاد اپراتورها یکی دیگر از مزیت های خدمات اتوبوس نسبت به سایر حمل و نقل ها است. می توانید بین انواع مختلف اتوبوس، زمان عزیمت متفاوت و صدها مقصد را انتخاب کنید. این ویژگی اخیر ممکن است بزرگترین مزیت خدمات اتوبوس به ویژه در کشوری مانند ایران با تعداد زیادی جاذبه روستایی باشد. شما در هنگام خرید بلیط اتوبوس با تنوع شگفت انگیز مقصدها روبرو خواهید شد.

یکی دیگر از بزرگترین مزیت اتوبوس در دسترس بودن انتهاه های آن است که در تهران 4 انتهاه اتوبوسرانی خارج شهری وجود دارد.

اتوبوس ها در ایران بسیار محبوب هستند. با توجه به قیمت پایین و در دسترس بودن زیاد آن، اتوبوس ها اولین انتخاب حمل و نقل برای بسیاری از افرادی است که از خدمات رزرواسیون اتوبوس ایران به صورت آنلاین استفاده می کنند. در ایام تعطیلات ملی و تعطیلات تابستانی، پیدا کردن جایگاه خالی در اتوبوس های ایرانی می تواند چالش برانگیز باشد. بلیط اتوبوس ها بسته به نوع اتوبوس و مقصد شما قیمت های مختلفی دارند. رزرو بلیط اتوبوس در ایران بسیار ساده است.

می توانید به صورت حضوری به یک ترمینال اتوبوس و هر شعبه رسمی اپراتورهای اتوبوس مراجعه کنید یا می توانید بلیط اتوبوس را بصورت آنلاین در هر یک از وب سایت های رسمی رزرواسیون بلیط رزرو کنید. سیر و سفر، رویال سفر و همسفر مشهورترین اپراتورهای اتوبوس در ایران هستند. می توانید تمام اطلاعات مربوط به این اپراتورها و سایر خدمات اتوبوسرانی ایران را بصورت آنلاین پیدا کنید؛ اطلاعاتی از قبیل جدول زمانی اتوبوس، لیست سفرهای احتمالی و خدمات اتوبوس های موجود و سایر جزئیات در مورد نوع اتوبوس و ویژگی های شامل آن در سایت انتهاه های اتوبوسرانی موجود است.

انتهاه های اتوبوس های زیادی در تهران وجود دارد که تمامی حمل و نقل جاده ای خارج از شهر را در کل کشور در بر می گیرد. انتهاه اتوبوس های بیهقی (آرژانتین)، غرب، شرق و ترمینال جنوب است که بسیار شلوغ و پرکاربرد در میان مسافران است.

ترمینال اتوبوسرانی شرق تهران:

ترمینال اتوبوسرانی شرق تهران در سال1360 در زمینی به مساحت 5.3 هکتار تأسیس شدو به زودی به یکی از بزرگترین انتهاه اتوبوس در خاورمیانه تبدیل شد. عملیات ساخت آن 2011 شروع شده است و فاز اول آن 2 سال بعدکامل شد و به انتها رسید. در حال حاضر از این ترمینال روزانه 15000 مسافر منتقل می شود که با شروع عملیات روزانه به 120،000 مسافر افزایش می یابد. ترمینال در منطقه تهرانپارس، در خیابان دماوند واقع شده است. می توانید مکان تقریبی آت را در نقشه جستجو و مشاهده کنید. برای خرید بلیط اتوبوس ترمینال شرق از علی بابا می توانید به سایت علی بابا مراجعه کنید.

آدرس ترمینال شرق

آدرس انتهاه شرق : تهران، خیابان دماوند، سه راه تهران پارس، انتهاه مسافربری تهرانپارس

شماره تلفن انتهاه برای خرید بلیط اتوبوس ترمینال شرق : 02177864355

77864010 - 77887838 - 77717005

نمابر : 777702504

راستاهای خروجی از ترمینال شرق

در ترمینال شرق با استقرار 9 شرکت مسافربری اتوبوسرانی، 3 شرکت مسافربری مینی بوسرانی و 6 شرکت مسافربری سواری رانی، نسبت به جابه جایی مسافران اقدام می شود. در این انتهاه، سرویس های مسافربری به مقاصد 33 شهر انجام می شود. بلیط اتوبوس ترمینال شرق برای تمامی این راستاها موجود است.

آمل - بابل - انتهاه ساری - انتهاه گرگان - گنبدکاووس - بندرترکمن

بابلسر- انتهاه بجنورد - شیروان - قوچان - سبزوار - انتهاه امام رضا مشهد

انتهاه اراک - انتهاه کاوه اصفهان - انتهاه یزد - انتهاه قم - انتهاه سمنان و …

خدمات و امکانات رفاهی

اتاق مادر و کودک : این اتاق در سالن روبه روی تعاونی 15، به صورت مستمر در طول روز، آماده ارائه خدمات به مادران و بچه ها آنان است.

نمازخانه: در محوطه انتهاه، روبه روی شرکت تعاونی 12 و جنب زیرگذر مترو واقع شده و نماز جماعت در سه وقت (صبح، ظهروعصر، مغرب و عشاء) به صورت جماعت در نمازخانه برای نمازگزاران برگزار می شود.

تلفن گویا : این انتهاه با 9 خط آماده پاسخگویی به مسافران محترم است. 9-55185501

امکانات رفاهی عبارتند از: مسجد، کیوسک اطلاعات، سیستم تلفن گویای انتهاه، اورژانس به صورت شبانه روزی، اتاق مادر و کودک، سرویس های بهداشتی، دستگاه های خودپرداز، سالن انتظار مسافران برای هر شرکت مسافربری، سالن ورزشی، خوابگاه مجهز برای رانندگان، پیک بادپا، شهرکتاب، جایگاه عرضه سوخت گازوئیل، تاکسی رانی انتهاه به صورت شبانه روزی، کنندگی وزارت راه و ترابری، مجموعه ورزشی ، خانه سلامت، کلانتری، نیمکت های سایبان دار، تلفن های عمومی، تلفن ویژه معلولان، ایستگاه آتش نشانی، فروشگاه های مواد غذایی سرد و گرم، ،پارکینگ.

با مراجعه به صفحه اصلی وب سایت این انتهاه، نه تنها می توانید بلیط برای اتوبوس های انواع شهرها، بلکه برای مقایسه قیمت ها هم می توانید از آن استفاده کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که اطلاعات کلی خود را وارد کنید و تاریخ عزیمت خود را انتخاب کنید. در مرحله بعد درخواست پرداخت را از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد و به محض تکمیل آخرین مرحله، بلیط را با فرمت PDF دریافت خواهید کرد. خرید بلیط اتوبوس ترمینال شرق در علی بابا بسیار آسان است و از طریق مراجعه به سایت می توانید به بخش بلیط اتوبوس علی بابا بروید و خریدتان را انجام دهید.

اگر از انتهاه شرق می خواهید به فرودگاه امام یا فرودگاه مهرآباد و یا راه آهن بروید تاکسی های انتهاه شرق این کار را برای شما انجام خواهند داد و به تمام مناطق خدمت رسانی می کنند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 313

به "معرفی پایانه شرق اتوبوسرانی (ترمینال شرق)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی پایانه شرق اتوبوسرانی (ترمینال شرق)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید