آزمون، جهانبخش و بیرانوند تیم عوض می نمایند؟

به گزارش هنجس بلاگ، علیرضا بیرانوند، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش سه نفری هستند که برآورد رسانه ها در خصوص آینده آنها هر روز جدی تر می گردد. هر سه بازیکن هم قابلیت آن را دارند که انتقال جنجالی و خبرساز را رقم بزنند. آیا به زودی شاهد انفجار یک بمب خبری در خصوص این بازیکنان خواهیم بود؟

آزمون، جهانبخش و بیرانوند تیم عوض می نمایند؟

فوتبال در اروپا و آمریکای جنوبی این روزها درگیر مسابقات ملی است. در ایران هم هفته های انتهای لیگ برتر دنبال می گردد و سر باشگاه ها گرم است. به این ترتیب انتظار می رود تحرکات جدی نقل وانتقالاتی تا چند هفته دیگر شروع گردد. پنجره تابستانی همواره می تواند آبستن اتفاقات عظیم و جابه جایی های جنجالی باشد. به طور معین اگر قرار باشد در خصوص سال جاری حرف بزنیم، سه بازیکن ایرانی در اروپا داریم که معین سرنوشت شان می تواند بسیار مجذوب نماینده و چه بسا غافلگیرنماینده باشد. علیرضا بیرانوند، سردار آزمون و علیرضا دنیابخش سه نفری هستند که حدس رسانه ها در خصوص آینده آنها هر روز جدی تر می گردد. هر سه بازیکن هم قابلیت آن را دارند که انتقال جنجالی و خبرساز را رقم بزنند. آیا به زودی شاهد انفجار یک بمب خبری در خصوص این بازیکنان خواهیم بود؟

علیرضا بیرانوند و استقلال؟

دروازه بان اول تیم ملی ایران فصل چندان موفقی را در آنتورپ بلژیک پشت سر نگذاشت. او اغلب اوقات روی نیمکت نشست و حتی تغییر مربی هم چندان به سودش تمام نشد. این که چرا این اتفاق رخ داد، می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. بیرانوند معتقد است ابتدای فصل دیر به بلژیک رسید، به همین علت از تمرینات آماده سازی تیم عقب ماند. این اما توجیه خوبی نیست. بعدها با مصدومیت ژان بوته، گلر فیکس فرانسوی آنتورپ علیرضا فرصت داشت که جایگاهش را در ترکیب اصلی تثبیت کند اما او با عملکرد پرنوسانش این موقعیت را از دست داد. البته منتقدان فوتبال در بلژیک به استعداد بیرانوند ایمان دارند اما اشکالی که از او می گیرند همین نداشتن ثبات است. به اضافه به نظر می رسد بیرو در زبان آموزی خیلی خوب عمل ننموده، در حالی که برای یک دروازه بان برقراری ارتباط کلامی با مدافعان حیاتی است.

در هر صورت خود بیرانوند اخیرا اعلام نموده تنها در صورتی در آنتورپ خواهد ماند که تضمین بگیرد فصل بعد حتما دروازه بان اول است. این در حالی است که در اروپا معمولا چنین ضمانتی به هیچکس نمی دهند. علیرضا احتمال بازگشتش به لیگ برتر را رد ننموده و همین مساله باعث افزایش چشمگیر شایعات شده است. پرسپولیس که حامد لک را دارد و بعید است علاقه ای به جذب بیرو نشان بدهد. بعضی رسانه ها از سپاهان به اسم مقصد بعدی بیرانوند یاد می نمایند؛ تیمی که هم پول چنین خریدی را دارد و هم با ترانسفر احتاقتصادی پیغام احتیاجمند برای فصل آینده احتیاج به گلر تازه خواهد داشت. در این شرایط موج تازهی از شایعات هم در خصوص پیوستن بیرانوند به استقلال مطرح شده است. گفته می گردد بیرو پیش از حضور در پرسپولیس یک طرفدار استقلال بوده و چون در آن موقع با حضور مهدی رحمتی شانس بازی به این دروازه بان نمی رسیده به جمع سرخ ها پیوسته است. این شایعه همواره وجود داشته و حالا در ترکیب با سرنوشت مجهول علیرضا، تبدیل به یک گمانه جدی شده است. خود بیرانوند البته موضوع را تکذیب نموده اما اگر طرفدار پیگیر فوتبال ایران باشید، می دانید که اینجا هیچ تکذیبی را نباید زیاد جدی بگیرید!

سردار آزمون و روز موعود؟

در طول سال های گذشته هیچ بازیکن ایرانی به مقدار سردار آزمون در تیررس شایعات نقل وانتقالاتی نبوده است. روی صفحات روزنامه ها و سایت ها، حتی مشهورترین خبرگزاری های دنیا، سردار هر روز راهی یک تیم شده و یکی از غول های اروپایی برای جذب او ابراز تمایل نموده است. همین دو هفته اخیر بحث پیوستن آزمون به رم و میلان ایتالیا وجود داشت. چیزی که باعث می گردد سال جاری این حرف و حدیث ها جدی تر از هر زمان دیگری باشد، این است که قرارداد آزمون با زنیت، در انتها فصل آینده به اتمام می رسد. بنابراین این تابستان، آخرین فرصت فروش آزمون برای درآمدزایی است. اگر باشگاه روسی دنبال پول باشد همین حالا باید سردار را بفروشد، چون تابستان بعد او بدون یک دلار پرداختی به زنیت می تواند به هر تیمی که دلش خواست برود. زنیت البته به تازگی اعلام نموده سردار پیشنهاد رسمی از هیچ تیمی ندارد اما فعلا باید منتظر بمانیم. این بار بوی انتقال جدی تر است.

علیرضا دنیابخش و رهایی از نیمکت؟

در نهایت می رسیم به علیرضا دنیابخش که بعد از انتها مسابقات اخیر تیم ملی خیلی صریح گفت درصدد است تصمیم جدی و موثری برای آینده فوتبالی اش بگیرد. او سه فصل ناموفق را در برایتون انگلستان پشت سر گذاشت که به ویژه در دو فصل آخر عمدتا نیمکت نشین بود. دنیابخش جزئیات بیشتری در خصوص این که ممکن است به کدام تیم یا لیگ ملحق گردد افشا ننموده است اما به نظر می رسد جدایی او از برایتون جدی باشد. او تا 10 روز دیگر به انگلستان باز خواهد گشت تا بعد از جلسه با مسئولان برایتون تصمیم نهایی اش را بگیرد. علی دنیا هنوز دو فصل دیگر با برایتون قرارداد دارد و پایبندی به این قرارداد، تنها از نظر اقتصادی به سودش خواهد بود. از نظر فنی این بازیکن تشنه بازی کردن است. شاید بازگشت به هلند اتفاقی باشد که رخ می دهد اما چقدر دوست داشتیم مثلا علیرضا را در یک تیم خوب بوندسلیگایی ببینیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3289

به "آزمون، جهانبخش و بیرانوند تیم عوض می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون، جهانبخش و بیرانوند تیم عوض می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید