آشنایی با دیدنی های ژنو قطب گردشگری ثروتمند جهان

به گزارش هنجس بلاگ، ژنو، قطب گردشگری ثروتمند جهان که با وجود که با وجود جاذبه های توریستی بسیار زیبای خود در میان گردشگران جهان شناخته شده است این شهر مجلل به عنوان دومین شهر بزرگ سوئیس شناخته می گردد و از مجذوب کنندهیت های توریستی بی شماری برای گردشگران برخوردار است. اهمیت این شهر نه تنها به علت مجذوب کنندهیت های توریستی آن است بلکه به علت وجود ساختمان های سازمان ملل و سفارتخانه ها نیز دارای اهمیت است این شهر که مرکز مالی و سیاسی سوئیس می باشد در سال های اخیر پیشرفت های زیادی نصیب آن شده است و امروزه نیز یکی از مهم ترین شهرهای توریستی برای گردشگران به شمار می آید مجذوب کنندهیت های شگفت انگیز مدرن و طبیعی در این شهر موجب می گردد تا هر ساله گردشگران زیادی از مجذوب کنندهیت های آن تماشا نمایند و راهی سفر به این منطقه شوند. تماشای های ژنو بسیار متنوع و مجذوب کننده هستند این شهر دارای ساختمان های تاریخی و موزه های فرهنگی است بسیاری از ساختمان های قدیمی با قدمت تاریخی خود از جاذبه های توریستی در این شهر هستند. این شهر دارای مکان های گردشگری مختلفی است و از مهم ترین جاذبه های آن می توان به موزه بین المللی آن اشاره کرد این موزه در سال 1988 ساخته شده است و یکی از جاذبه های تحسین برانگیز در این شهر است.

آشنایی با دیدنی های ژنو قطب گردشگری ثروتمند جهان

تماشای های ژنو را بیشتر بشناسید:

ژنو با وجود ساختمان های قدیمی خود از مجذوب کنندهیت های زیادی برخوردار است این شهر در سوئیس اهمیت بسیار زیادی دارد و دارای جاذبه های توریستی مختلفی نیز می باشد وجود فروشگاه های مدرن و به روز در این شهر موجب شده تا هر ساله گردشگران زیادی از این مراکز خرید تماشا نمایند این شهر در اطراف خود دارای منظره ها بسیار زیبا و دوست داشتنی است وجود کوهستان های مرتفع با مجذوب کنندهیت های مختلف توجه بسیاری از گردشگران را جلب نموده است.

مرکز سرن:

این مرکز از جمله تماشای های ژنو است سازمانی پژوهشی با موضوع انرژی هسته ای که از سوی دانشمندان ایرانی مورد توجه است این مرکز تحقیقاتی از جهت علمی دارای اهمیت بسیار زیادی است و به علت اهمیت علمی خود مورد توجه محققان است. مجذوب کنندهیت های تکنولوژی و پیشرفت هایی که در این مرکز تحقیقاتی در سال های اخیر انجام شده است موجب شده است تا به عنوان یکی از مهم ترین مراکز علمی شناخته شده شود و از مجذوب کنندهیت های بسیار زیادی برخوردار باشد. دستاوردهای زیادی که در سال های اخیر در این مرکز ایجاد شده است می تواند توجه همگان را به خود جلب کند و از این رو است که باید زیبایی علمی زیادی را در آن مشاهده کنید این مرکز در جهان اهمیت زیادی دارد.

کلیسای سنت پیر:

این کلیسا از جمله مراکز مذهبی و تاریخی بسیار مهم در این شهر است از مهم ترین مجذوب کنندهیت های این کلیسا وجود معماری ارزشمندی است که می توانید در آن مشاهده کنید معماری این بنا بسیار شاهکار است و دارای ارزش های هنری و تاریخی بسیار زیادی است. شاهکار معماری این بنا به سبک معماری که در آن به کار رفته است اشاره می نماید سبک معماری به کار رفته شده در این کلیسا سبک نئوکلاسیکی، رمانسکی و گوتیکی است این بنا بسیار مرتفع است و از شکوه بسیار زیادی برخوردار می باشد که باید از نزدیک آن را مشاهده کنید. بعضی از بازسازی هایی که در این بنا انجام شده است موجب حفظ آن شده است قدمت تاریخی این بنا به قرن 18 باز می شود و از مجذوب کنندهیت های بسیار زیادی برخوردار است.

کوه سالیو:

اگر همچنان از علاقه مندان به تماشای های شهر ژنو هستید می توانید سری به ارتفاعات کوه های سالیو بزنید این کوه ها دارای طبیعتی بسیار دوست داشتنی هستند و از اهمیت بسیار زیادی برای گردشگران برخوردار می باشند طبیعت این منطقه بسیار بکر و دوست داشتنی است و دارای طبیعتی ویژه می باشد. این منطقه دارای طبیعتی حیرت انگیز است و ویژه علاقه مندان به طبیعت گردی و کوهنوردی است مجذوب کنندهیت هایی که این کوه و ارتفاعات زیبای ان برای گردشگران دارد موجب شده است تا هر ساله گردشگران زیادی از مجذوب کنندهیت های آن تماشا نمایند.

اسکله ژنو:

این اسکله دارای مجذوب کنندهیت های طبیعی بسیار زیادی است و برای گردشگران بسیار با اهمیت است چشم اندازهایی که می توانید در این اسکله مشاهده کنید بسیار تماشای و مجذوب کننده است این اسکله می تواند از محبوب ترین مجذوب کنندهیت های طبیعی در این شهر باشد. این اسلکه در سواحل غربی از رودخانه این شهر واقع شده است و دارای چشم اندازهای بسیار زیادی است در زمان غروب این اسکله چشم اندازهای تماشای تری دارد غروب خورشید با ایستادن در بالای این اسکله بسیار زیبا است و برای خیلی از علاقه مندان دلنشین می باشد زمانی که فانوس های دریایی روشن می شوند منظره ها و چشم اندازهای زیبایی را می توانید مشاهده کنید در تابستان ها و زمستان ها این اسکله مکان بسیار مناسبی برای قدم زدن می باشد.

این شهر دارای مکان های تماشای بسیار زیادی است از دیگر تماشای های ژنو نیز می توان به باغ گیاه شناسی اشاره کرد این باغ دارای طبیعتی بسیار زیبا است و دارای گونه های مختلفی از گیاهان می باشد گردشگران و علاقه مندانی که به این باغ می فرایند سعی دارند تا از تنوع گیاهی این منطقه تماشا نمایند. این شهر یکی از مکان های تماشای سوئیس است و دارای مجذوب کنندهیت های بسیار زیادی است معرفی مکان های تماشای سوئیس می تواند اطلاعات گردشگری مهمی را درباره این کشور و دیگر شهرهای آن در اختیار شما قرار دهد.

منبع: دیجیاتور
انتشار: 12 مرداد 1401 بروزرسانی: 12 مرداد 1401 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3788

به "آشنایی با دیدنی های ژنو قطب گردشگری ثروتمند جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با دیدنی های ژنو قطب گردشگری ثروتمند جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید