آقاجانیان: بازیکنان و کادرفنی تیم ملی به پاداش فکر نمی کردند، کی روش پول خود را بین مربیان، پزشکان و تدارکات تقسیم می کرد

به گزارش هنجس بلاگ، آقاجانیان درباره ابهام هایی که درباره میزان پرداخت پاداش به کی روش و اعضای کادرفنی تیم ملی ایجاد شده توضیحاتی داد.

آقاجانیان: بازیکنان و کادرفنی تیم ملی به پاداش فکر نمی کردند، کی روش پول خود را بین مربیان، پزشکان و تدارکات تقسیم می کرد

به گزارش، مارکار آقاجانیان، دستیار ایرانی کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران درباره ابهام هایی که درباره میزان پرداخت پاداش به این مربی و اعضای کادرفنی تیم ملی از محل پاداش های ایران در جام جهانی 2018 ایجاد شده است، گفت: ابتدا برای هموطنان عزیزمان که مثل تمام مردم جهان درگیر ویروس کرونا شده و شرایط سخت و دشواری دارند، آرزوی سلامتی می کنم. در حال حاضر کل جهان برای یک هدف و غلبه بر ویروس کرونا می جنگند. امیدوارم هرچه سریع شرایط خوب بازشود و مردم عزیزمان در سلامت و آرامش کامل زندگی نمایند.

او اضافه کرد: درباره صحبت هایی که این روز ها مطرح شده است باید بگویم در هشت سالی که در خدمت تیم ملی بودیم هدف تمام بازیکنان، کادرفنی و پزشکی یکی بود. در این میان همانگونه که مردم عزیز ایران شاهد بودند به خصوص بازیکنان با تمام وجودشان در زمین جنگیدند و برای موفقیت تیم ملی تمام وجود خود را گذاشتند.

آقاجانیان توضیح داد: هدف تمام بازیکنان و اعضای کادرفنی خوشحالی مردم و بالا بردن ارزش پیراهن تیم ملی بود. همه می خواستیم غیرت و جنگندگی ایرانی را نشان بدهیم و تنها موضوعی که به آن فکر نمی کردیم، پاداش و اینگونه مسائل بود.

او با اشاره به کوشش و غیرت بازیکنان تیم ملی گفت: خیلی از مواقع مانند همین جام جهانی 2018 روسیه، بازیکنان ما با وجود مصدومیت از جان مایه می گذاشتند. می خواهم مثال بزنم تا همه یادشان بیاید از بازیکنانی مانند امید ابراهیمی و علیرضا جهانبخش مثال بزنم که حتی با وجود بعضی مصدومیت ها مانند آسیب دیدگی شدید دنده، با تمام وجود بازی می کردند. خیلی از بازیکنان دیگرمان هم در مقاطع مختلف چنین کاری کردند. تمام هدف ما خوشحالی مردم بود.

مربی سابق تیم ملی با ذکر یک نکته مهم گفت: وقتی هم بازیکنان و کادرفنی پاداشی دریافت می کردند، همه در امور خیریه شرکت نموده و بخشی از پاداش مان را به مسائل خیر اختصاص می دادیم. این پول ها هم از سوی کاپیتان تیم جمع و صرف امور خیریه می شد.

آقاجانیان توضیح داد: حالا که بحث پاداش های کی روش شده است باید بگویم او از سال 2013 به یک موسسه خیریه یاری می کرد و بخشی از پول خود را به این موسسه می داد. هیچ وقت کی روش چنین موضوعی را نگفت.

او افرود: مورد دیگری هم که هیچگاه رسانه ای نشده و من وظیفه دارم آن را بگویم این است که برای جام جهانی 2014 قرار نبود به هیچکس به جز سرمربی تیم ملی از پاداش صعود به این رقابت ها پولی پرداخت شود و فقط در قرارداد او دریافت پاداش آمده بود. قرار نبود به اعضای کادرفنی و سایر عوامل تیم از پاداش جام جهانی برزیل پولی پرداخت شود، اما کی روش بخش زیادی از پاداش خود را به صورت دلاری به دستیاران ایرانی و خارجی اش، اعضای کادر پزشکی، تدارکات، تمام افرادی که در صعود به جام جهانی نقش داشتند و حتی عوامل اجرایی فدراسیون و تیم ملی تقسیم کرد که به واقع این کارش جای ستایش دارد.

آقاجانیان ادامه داد: در آخر باید بگویم همانگونه که فدراسیون فوتبال گفت این مبالغی که به تازگی درباره اش بحث شده، شامل حقوق عقب افتاده و پاداش جام جهانی بوده است. بار ها رخ داد که تا 8 ماه حقوق مان عقب می افتاد، اما با سعه صدر و صبوری برای موفقیت تیم ملی و مردم کارمان را انجام می دادیم. فدراسیون هم که با انتشار اسنادی این موضوع را گفت.

او در انتها گفت: می خواهم بار دیگر برای مردم عزیز کشورم آرزوی سلامتی و تندرستی کنم. امیدوارم هرچه سریع تر ایران با یاری همه به شرایط عادی و خوب باز شود. همچنین برای فوتبال ایران و تیم ملی آرزوی رسیدن به روز های خوب را دارم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 656

به "آقاجانیان: بازیکنان و کادرفنی تیم ملی به پاداش فکر نمی کردند، کی روش پول خود را بین مربیان، پزشکان و تدارکات تقسیم می کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقاجانیان: بازیکنان و کادرفنی تیم ملی به پاداش فکر نمی کردند، کی روش پول خود را بین مربیان، پزشکان و تدارکات تقسیم می کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید