آیا نمایش رادیویی 1938 اورسون ولز در مورد هجوم فرازمینی ها به زمین را مردم باور کردند و باعث یک آشوب و نگرانی عمده در آمریکا شد؟

به گزارش هنجس بلاگ، در واقع چنین روایتی اصلا درست نیست و نمایش رادیویی سال 1938 اورسون ولز، باعث بروز جو آشوب و نگرانی جمعی گسترده در آمریکا نشد.

آیا نمایش رادیویی 1938 اورسون ولز در مورد هجوم فرازمینی ها به زمین را مردم باور کردند و باعث یک آشوب و نگرانی عمده در آمریکا شد؟

شبی که نمایش از رادیو پخش شد، تنها افراد اندکی را نگران کرد. منتها روزنامه ها همین نگرانی مختصر را بزرگنمایی کردند. انگیزه اصلی پنهان روزنامه های جالب است:

آنها امیدوار بودند که دست آویزی علیه رادیو پیدا کنند. در واقع آن زمان رادیو تبدیل به یک رسانه محبوب شده بود و میزان فروش روزنامه ها را کم کرده بود.

بعدها مشخص شد که همه آن روایات مبنی بر اقدام به خودکشی یا بستری شدن چند نفر به خاطر شوک ناشی از باور کردن نمایش به نام یک گزارش خبری رادیویی، واقعیت نداشته اند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: یک پزشک
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3337

به "آیا نمایش رادیویی 1938 اورسون ولز در مورد هجوم فرازمینی ها به زمین را مردم باور کردند و باعث یک آشوب و نگرانی عمده در آمریکا شد؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "آیا نمایش رادیویی 1938 اورسون ولز در مورد هجوم فرازمینی ها به زمین را مردم باور کردند و باعث یک آشوب و نگرانی عمده در آمریکا شد؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا نمایش رادیویی 1938 اورسون ولز در مورد هجوم فرازمینی ها به زمین را مردم باور کردند و باعث یک آشوب و نگرانی عمده در آمریکا شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید