ابراز نگرانی کمیسیون اروپایی از بدهی های بالای فرانسه و ایتالیا

به گزارش هنجس بلاگ، کمیسیون اتحادیه اروپا در گزارش ارزیابی خود درباره برنامه بودجه کشورهای عضو این اتحادیه از بدهی های بالای کشورهای فرانسه و ایتالیا ابراز نگرانی کرد.

ابراز نگرانی کمیسیون اروپایی از بدهی های بالای فرانسه و ایتالیا

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه ویرتشافتز ووخه آلمان، کمیسیون اتحادیه اروپا درباره کوه بدهی ها در فرانسه و ایتالیا هشدار داد.

این تشکل اروپایی به برنامه های بودجه ایتالیا و فرانسه برای سال 2018 انتقاد وارد نموده و ناظران بودجه کمیسیون اروپایی درباره بدهی های بسیار بالا و روزافزون ایتالیا ابراز نگرانی کردند.

کمیسر امور مالی اتحادیه اروپا روز چهارشنبه در بروکسل درباره برنامه های بودجه ایتالیا در سال 2018 گفت: این بدهی ها کمی کاهش داشته اما همچنان دلایلی برای نگرانی وجود دارد.

بر اساس ارزیابی کمیسیون اتحادیه اروپا نرخ بدهی های ایتالیا در سال 2018 حدود 130.8 بازده مالی این کشور خواهد بود. در امسال میزان 132.1 درصد انتظار می رفت. این انتظار وجود دارد که ایتالیا اهداف خود برای کاهش بدهی های دولتی را گم کند.

پیمان رشد و ثبات اروپا پیش بینی می نماید که سطح بدهی های دولتی کشورها حداکثر باید 60 درصد فراوری ناخالص ملی باشد. کمیسیون اتحادیه اروپا می تواند دستورالعمل های آشکاری را برای کاهش بدهی های کشورها تعیین کند. اگر این دستورالعمل ها رعایت نشود این کشورها در معرض تهدید تحریم قرار خواند گرفت.

کمیسیون اتحادیه اروپا روز گذشته یک ارزیابی درباره برنامه های بودجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا را ارائه داده است. کمیسیون علاوه بر آلمان تنها از برنامه های بودجه کشورهای فنلاند، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ و هلند ابراز رضایت نموده است.

برای یونان هیچ گونه ارزیابی ارائه نشده است. این کشور همچنان برای جلوگیری از ورشکستگی به یاری های اتحادیه اروپا وابسته است و به همین دلیل به صورت جداگانه مورد ارزیابی قرار می گیرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 258

به "ابراز نگرانی کمیسیون اروپایی از بدهی های بالای فرانسه و ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز نگرانی کمیسیون اروپایی از بدهی های بالای فرانسه و ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید