اجرای طرح ارمغان مهر در خاتم

به گزارش هنجس بلاگ، رئیس جمعیت هلال احمر خاتم گفت: طرح ارمغان مهر با هدف تامین لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند در این شهرستان اجرا شد.

اجرای طرح ارمغان مهر در خاتم

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از یزد، حسین نوید رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم گفت: طرح ارمغان مهر به همت حوزه داوطلبان شعبه خاتم با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) 80 کیف با لوازم تحریر کامل در دو مقطع ابتدایی و دبیرستان بین دانش آموزان بی بضاعت شهرستان توزیع شد.

او حمایت از سلامت دانش آموزان، ترغیب خیرین و داوطلبان برای یاری رسانی مستمر به مدارس روستایی و فرهنگ سازی برای اهتمام بیشتر به بهداشت در منطقه ها محروم را به اسم دیگر اهداف تعریف شده طرح ارمغان مهر دانست.

نوید ادامه داد: این بسته ها شامل: یک عدد کیف، هفت عدد دفتر سیمی و نقاشی، چهار عدد مداد مشکی، دو عدد مداد قرمز یک بسته مداد رنگی، شش عدد اتوماتیک، یک عدد جامدادی، یک عدد لیوان و یک ست لوازم طراحی است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم گفت: یکی از وظایف سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، ارائه خدمات حمایتی به نیازمندان آسیب پذیر و آسیب دیدگان با جذب مشارکت افراد خیر و استفاده از توان داوطلبی است.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3504

به "اجرای طرح ارمغان مهر در خاتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح ارمغان مهر در خاتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید