استقلال غرق در حاشیه است، مدیران مراقب باشند تیم از هم نپاشد!

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در انتهای نیم فصل نخست رقابتهای لیگ برتر بعد از پرسپولیس و سپاهان در جایگاه سوم قرار گرفت و نتایج هفته های اخیر این تیم باعث شد تا کادر فنی و مدیریت آنها با حجم شدیدی از نقدها روبرو شوند و این باعث ایجاد حاشیه های فراوان برای آنها شد.

استقلال غرق در حاشیه است، مدیران مراقب باشند تیم از هم نپاشد!

در خصوص اتفاقات اخیر آبی پوشان محمد نیک سیرت مهاجم سابق این تیم به خبرنگاران گفت: سقوط استقلال از صدر جدول از خیلی وقت پیش قابل پیش بینی بود، چون این تیم همانطور که خود فکری هم گفته بود و من هم معتقد بودم، اتفاقی به صدر جدول رسیده بود. حتی خیلی پیش از این هم می توانست از صدر جدول سقوط کند که بعضی از اتفاقات مثل شکست خانگی سپاهان از شهرخودرو یا امتیاز از دست دادن های صنعت نفت مانع از این اتفاق شد.

وی در ادامه بیان داشت: نقدهای هم که همان زمان صورت می گرفت به خاطر پیش بینی هایی بود که از امروز می شد. آبی پوشان در چهار پنج هفته پایانی نیم فصل امتیازات زیادی از دست دادند و این را می شد از فرایند حرکتی تیم کاملاً حدس زد. اما بعضی ها دوست نداشتند واقعیت را ببینند.

پیشکسوت آبی پوشان به حاشیه های کنونی این تیم اشاره کرد و گفت: الان هم تیم غرق در حاشیه است و اگر فردی آن را کتمان کند، خودش را فریب داده است. مسائل بسیار زیاد است و این حجم از مسائل در شأن تیمی مثل استقلال نیست. مسائلی مثل نبود زمین تمرین خوب و امکانات، بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی، مسائل مالی و تهدید چند بازیکن به فسخ قرارداد، زیاد شدن حجم نقدها از کادر فنی و مدیریتی و الی آخر.

نیک سیرت شرح داد: بعد از چند سال، در ابتدای این فصل اتفاقاتی افتاد که نه تنها شاکله تیم حفظ شد و به جز علی کریمی و روزبه چشمی همه بازیکنان اصلی و تأثیر گذار قراردادشان را تمدید کردند، بلکه چند خرید خوب از جمله رشید مظاهری، بابک مرادی، محمد حسین مرادمند، مهدی پور و… هم صورت گرفت. اما امروز این نگرانی پیش آمده که اتفاقی که در چند سال اخیر در ابتدای فصل برای آبی پوشان می افتاد و این تیم متلاشی می شد، امروز در نیم فصل روی دهد. من هم شنیده ام که بند فسخ چند بازیکن فعال شده و ممکن است آنها به تیم های دیگری بفرایند. این خیلی بد است درست در ایامی که همه تیم ها به دنبال تقویت و ترمیم خود هستند، دغدغه استقلالی ها حفظ مهره ها و بازیکنان شأن باشد.

مهاجم سابق آبی پوشان در خصوص اتفاقی که برای سجاد آقایی مهاجم جوان این تیم افتاد و گفته می شود برای حضور در تمرین به او خبر نداده اند بیان داشت: من بعید می دانم استقلالی ها این مهاجم جوان را نخواهند. آقایی این پتانسیل را دارد که یکی از بهترین مهاجمان ایران شود. شاید این موضوع اتفاقی بوده باشد چون آقایی یک مهاجم با ظرفیت است.

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت: در حال حاضر بیشترین حجم از نقدها از سوی هواداران نسبت به محمود فکری و کادر فنی می باشد؛ در حالی این تیم در سایر ارکان خود هم قابل نقد است. اواخر فصل گذشته بود که تیم داشت بابت شرایط استاندارد تمرین، امکانات و شرایط مالی یک نفس راحت می کشید که متأسفانه از آنجایی که در این چهار پنج سال اخیر هیچ گاه استقلالی ها نفس راحت نکشیده و آب خوش از گلوی شأن پایین نرفته است، این بار هم سنت شکنی نشد و باز هم این باشگاه در همان مسیری قرار گرفت که در سالهای اخیر در آن قرار داشت.

نیک سیرت در پاسخ به این سوال که آیا آبی پوشان در این فصل شانس قهرمانی دارند یا خیر بیان داشت: اگر جدولی نگاه کنیم که بله قطعاً شانس قهرمانی دارند. اما من بعید می دانم در این فصل هم اتفاق خوبی برای این تیم بیفتد، چون اراده ای برای موفقیت این تیم دیده نمی شود. بی تعارف بگویم نه تنها به قهرمانی در ایران امیدوار نیستم، حتی امید زیادی هم به ارائه بازی های خوب در آسیا ندارم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2948

به "استقلال غرق در حاشیه است، مدیران مراقب باشند تیم از هم نپاشد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال غرق در حاشیه است، مدیران مراقب باشند تیم از هم نپاشد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید