افتتاحیه407 میلیونی خروج در اکران آنلاین، 85 هزار نفر در 24 ساعت فیلم حاتمی کیا را دیدند

به گزارش هنجس بلاگ، فیلم سینمایی خروج ساخته ابراهیم حاتمی کیا در اولین روز اکران اینترنتی خود به فروشی بالغ بر 407 میلیون تومان رسید.

افتتاحیه407 میلیونی خروج در اکران آنلاین، 85 هزار نفر در 24 ساعت فیلم حاتمی کیا را دیدند

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، پس از گذشت 24 ساعت از اکران آنلاین فیلم سینمایی خروج ساخته ابراهیم حاتمی کیا که برای اولین بار پیش از نمایش عمومی در سینما در پلتفرم های وی اودی فیلیمو و نماوا عرضه می گردد، فیلیمو و نماوا در گزارشی مشترک از نخستین آمار فروش بلیط این فیلم خبر دادند.

با مجموع آمار هر دو سرویس فیلیمو و نماوا، 33 هزار و 995 بلیط در 24 ساعت ابتدایی اکران آنلاین خروج به فروخته شده است که درآمدی بیش از 407 میلیون تومان را برای این اکران آنلاین به همراه داشته است.

از طرفی طبق معیارهای سنجش تعداد تماشاگر در شبکه نمایش خانگی یعنی در نظر دریافت حداقل 2/5 تماشاگر به ازای یک بلیط، دسترسی 6 ساعته به محتوا و امکان تماشای خانوادگی، مجموع تعداد تماشاگران فیلم خروج در 2 سرویس وی اودی فیلیمو و نماوا را می توان حداقل 85 هزار نفر برآورد کرد.

این آمار تنها با گذشت 24 ساعت از شروع بلیط فروشی سینمای آنلاین خروج در فیلیمو و نماوا به ثبت رسیده است.

خروج تازه ترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا با بازی فرامرز قریبیان است که اولین نمایش آن در جشنواره فیلم فجر 98 رخ داد و بنا به تصمیم سازندگان، با توجه به تعطیلی سینماها ناشی از بحران کرونا به اکران اینترنتی در فیلیمو و نماوا رسید.

انتهای پیغام /4143/

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 646

به "افتتاحیه407 میلیونی خروج در اکران آنلاین، 85 هزار نفر در 24 ساعت فیلم حاتمی کیا را دیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاحیه407 میلیونی خروج در اکران آنلاین، 85 هزار نفر در 24 ساعت فیلم حاتمی کیا را دیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید