افزایش قربانیان کرونا در اسپانیا

به گزارش هنجس بلاگ، وزیر بهداشت اسپانیا خاطرنشان کرد، پس از چهار روز فرایند نزولی آمار ابتلا و جان باختگان ویروس کرونا در این کشور، روز سه شنبه(19 فروردین) شاهد سیر صعودی در این آمار بودند.

افزایش قربانیان کرونا در اسپانیا

نشریه ال پریودیکو براساس آخرین اطلاعات وزارت بهداشت اسپانیا گفت، آمار روز سه شنبه شمار جان باختگان ویروس کرونا با افزایش پنج درصدی به 13 هزار و 798 نفر رسیده که نسبت به روز پیش از آن (دوشنبه) 743 مورد بیشتر گزارش شده است. تعداد مبتلایان نیز با رشد چهار درصدی با یک هزار و 205 مورد بیشتر از روز دوشنبه، به 140 هزارو 510 نفر رسید.

سالوادور ایا وزیر بهداشت اسپانیا، افزایش صعودی در آمار اعلام شده را در اصطلاح تاثیر پایان هفته خواند و ابراز امیدواری کرد که این شرایط پایدار نبوده و خللی در سیر نزولی افراد مبتلا و جان باختگان کویید-19 ایجاد نخواهد شد.

در بحبوحه گسترش شدید بیماری همه گیر در اسپانیا، مقام های این کشور کاهش آمار افراد مبتلا به ویروس کرونا را دلگرم کننده دانستند که با کاهش حدود چهار هزار نفری، از 9 هزار و 222 نفر در سه شنبه گذشته، به پنج هزار و 478 نفر رسید.

در صورت تداوم سیر نزولی شیوع کرونا در اسپانیا، دولت این کشور قادر خواهد بود به صورت تدریجی، تدابیر سختگیرانه در کنترل و مهار ویروس را کاهش دهد.

دولت اسپانیا روز سه شنبه باهدف بررسی آغاز به کار دوباره برخی بخش های اقتصادی با رعایت شرایط ایمنی بهداشتی از دوشنبه آینده (25 فروردین) تشکیل جلسه داد؛ در این نشست که با حضور نمایندگان بنگاه های اقتصادی و اتحادیه ها برگزار گشت، با تاکید بر تداوم قرنطینه ملی در سطح جامعه، آغاز به کار برخی بخش ها بحث و بررسی شد.

بنابر آخرین آمارهای رسمی از وزارت بهداشت اسپانیا، تا به امروز در این کشور 141 هزار و 942 نفر به این ویروس مبتلا شده که 14 هزار و 45 نفر از آنها جان خود را از دست داده اند.،ایرنا

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 597

به "افزایش قربانیان کرونا در اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش قربانیان کرونا در اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید