اقامتی بینظیر در هتل های لوکس تهران

به گزارش هنجس بلاگ، مرکزِ همواره شلوغ، بیش از آنکه مقصدی برای گشت وگذار باشد، معمولا پذیرای مسافرانی است که به دلایل اداری و کاری میهمان یکی دوروزه آن هستند. در این بین، بعضی از مسافران اهمیت زیادی به امکانات ارائه شده به وسیله مکان اقامتشان می دهند؛ هرچند فقط یک روز را در آن سپری نمایند. در واقع این افراد ترجیح می دهند هزینه بیشتری بپردازند تا برترین امکانات رفاهی و تفریحی را زمانی که در هتل هستند، دریافت نمایند. اگر شما هم از آن دسته مسافرانی هستید که ماندن در هتل های لوکس تهران را ترجیح می دهید، در ادامه همراه ما باشید.

اقامتی بینظیر در هتل های لوکس تهران

هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس، از بهترین گزینه ها برای اقامت کوتاه مدت در تهران است که در سعادت آباد، یکی از بهترین منطقه ها تهران واقع شده است. منظره فوق العاده هتل به علت قرارگیری در ارتفاعات سعادت آباد، در کنار امکانات رفاهی همانند لابی مجلل و اینترنت نامحدود رایگان در لابی، استخر، و پارکینگ مرکز خرید، رستوران و فست فود، سالن گردهمایی، سالن ماساژ و… آن را به اقامتگاهی ایدئال تبدیل نموده است.

فاصله کم هتل اسپیناس پالاس تهران به جاهای دیدنی مانند پارک ژوراسیک و پارک پرواز، این امکان را فراهم می نماید که پس از گذراندن جلسه کاری، ساعاتی را به سرگرمی و استراحت بپردازید و در انتها روز، شبی آرام و لذت بخش را در سکوت محله سعادت آباد و به دور از شلوغی و آلودگی شهر، تجربه کنید.

هتل اسپیناس بلوار

اگر می خواهید در بلوار کشاورز، یکی از خوش آب وهواترین منطقه ها تهران، اقامتی چند روزه داشته باشید، هتل اسپیناس بلوار گزینه مناسبی برای شماست. این هتل 5 ستاره در 14 طبقه با 284 اتاق آماده پذیرایی از میهمانان است و امکانات رفاهی و اقامتی همانند استخر، پارکینگ، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، رستوران، سونا، سالن ماساژ و… را برای آسایش و رفاه حال مسافران و میهمانان ارائه می دهد. البته ممکن است میهمانان به علت قرارگیری هتل در محدوده طرح ترافیک، در ایام شلوغ با ترافیک روبرو شوند؛ اما فاصله نزدیک و دسترسی آسان تا مکان های دیدنی همانند پارک ژوراسیک، موزه هنرهای معاصر، موزه فرش، پارک لاله و مراکز خرید، امتیازاتی است که همچنان باعث انتخاب و رزرو هتل به وسیله آن ها می گردد.

هتل پارسیان آزادی تهران

یکی از مجلل ترین و به روزترین هتل های کشور، هتل پارسیان آزادی تهران است که کارشناسان خارجی آن را در 26 طبقه و 475 واحد اقامتی لوکس و مدرن، بازسازی نموده اند. منظره هتل به رشته کوه البرز و مرکز از مهم ترین ویژگی های این هتل 5 ستاره در کنار تمامی امکانات رفاهی، اقامتی و سرگرمیی است که هنگام اسکان در آن، دریافت می کنید.

دسترسی آسان هتل به پارک ژوراسیک، توچال، کاخ سعدآباد، نمایشگاه بین المللی و بعضی دیگر از جاذبه های گردشگری تهران، از دیگر امتیازات اقامت در هتل پارسیان آزادی است. هنگام حضور در هتل می توانید از تنوع غذایی رستوران های ایرانی، فرنگی و فست فود لذت ببرید. رزرو هتل به وسیله رهی نو، بسیار آسان است و بدون آنکه دغدغه ای جهت رزرو داشته باشید، می توانید از مشاوره و یاری پشتیبانی رهی نو حساب کنید. رهی نو از ابتدای مراحل رزرو هتل تا انتها اقامتتان، همراه شماست.

هتل پارسیان استقلال

هتل رویال هیلتون که امروزه آن را به نام هتل پارسیان استقلال تهران می شناسند، یکی از بزرگ ترین هتل های 5 ستاره مرکز است که در بهترین منطقه تهران، خیابان ولیعصر واقع شده است. درست است که بیش از 70 سال از افتتاح هتل می گذرد؛ اما امکانات مدرن، پرسنل مجرب و کارآزموده، 2 سالن مخصوص برگزاری همایش و مراس های مختلف، تالار، سالن های ورزشی، 11 رستوران و استخر یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی است که برای سفرهای کاری و تجاری، اقامتی چند روزه را در مرکز خواهند داشت.

هتل پارسیان استقلال با دو برج غربی و شرقی و داشتن بیش از 550 واحد اقامتی مجهز از جمله سوئیت و اتاق، میزبان مسافران و میهمانان از سراسر ایران و دنیا است و به علت دسترسی آسان به برج میلاد، نمایشگاه بین المللی تهران، تلکه کابین توچال، مراکز خرید و مکان ها و جاذبه های دیدنی تهران، بسیاری از مسافرانی که یک بار میهمان هتل بوده اند، در سفر بعدی به مرکز، باز هم آن را برای اقامتشان انتخاب می نمایند.

هتل هما تهران

اگر در پی هتلی در بهترین و خوش آب وهواترین منطقه مرکز هستید، ما هتل هما تهران را به شما پیشنهاد می کنیم. این هتل 5 ستاره لوکس در سال 52 در منطقه ونک افتتاح شد و در سال 1397 نیز آخرین بازسازی ها در آن به اتمام رسید. هتل در 16 طبقه با 177 اتاق و سوئیت بسیار لوکس میزبان مسافران است. منظره زیبا و فوق العاده آن به رشته کوه البرز و باغ سرسبز خود هتل، یکی از ویژگی های بصری این اقامتگاه لوکس است. تمامی امکانات رفاهی مانند استخر، سونا، جکوزی، اینترنت رایگان در لابی و… در هتل برای میهمانان فراهم است تا آن ها بهترین لحظات را در آن تجربه نمایند.

دسترسی آسان هتل به جاذبه های گردشگری مانند موزه پول و زمان، پارک ملت، پارک ساعی و نزدیکی به مراکز خرید و مراکز فرهنگی، مالی و سیاسی در زمان و هزینه مسافرانی که قصد رفتن به این مکان ها را دارند، تا اندازه قابل توجهی صرفه جویی می نماید.

هتل پرشین پلازا تهران

هتل پرشین پلازا تهران یکی دیگر از هتل های 5 ستاره و لوکس مرکز است که در منطقه عباس آباد واقع شده است. اگر برای امور تجاری و اداری به تهران سفر نموده اید و در پی اقامتگاهی می گشت که فاصله ای تا این مراکز نداشته باشد، هتل پرشین پلازا بهترین گزینه است. هتل در 16 طبقه و با 96 اتاق لوکس که مجهز به تمامی امکانات رفاهی است، میزبان مناسبی برای میهمانان گرامی است. اینترنت رایگان در لابی، پارکینگ، رستوران، امکان رزرو اتاق به صورت ساعتی یا اقامت کوتاه مدت، از مهم ترین ویژگی های هتل است که می تواند اقامتی خاطره انگیز را برایتان رقم بزند.

مزیت رزرو هتل از رهی نو

پیداکردن اقامتگاهی مناسب برای زمانی که به تهران سفر می کنید، آن هم از بین این همه هتل با امکانات رفاهی و سرگرمیی مختلف، به ویژه اگر هیچ شناختی از آن ها نداشته باشید، کار سخت و طاقت فرسایی است. اینجاست که رهی نو به یاری شما می آید و با فراهم کردن فهرستی از هتل ها، امکان مقایسه و آنالیز امکانات، شرایط پذیرش، قیمت، فاصله تا مراکز مختلف فرهنگی، مالی، سرگرمیی، اداری و… با یکدیگر و مشاوره و هدایت هنگام رزرو هتل، این کار سخت را بریتان راحت و دلپذیر می نماید.

با یاری رهی نو سامانه آنلاین رزرو هتل، بدون آنکه نیازی به مراجعه حضوری باشد، قبل از سفرتان و در هر کجای ایران که باشید، می توانید بهترین اقامتگاه را برای مدت زمان حضورتان در مرکز انتخاب و رزرو کنید. کارشناسان رهی نو از ابتدای فرایند رزرو هتل تا انتها سفرتان برای راحتی شما، همواره کنارتان خواهند بود.

منبع: فوت و فن
انتشار: 14 بهمن 1401 بروزرسانی: 14 بهمن 1401 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3883

به "اقامتی بینظیر در هتل های لوکس تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامتی بینظیر در هتل های لوکس تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید