امباپه این بار دیگر از چنگ مادریدی ها سُر نمی خورد!

به گزارش هنجس بلاگ، گفته می گردد که اگر PSG قصد فروش امباپه را داشته باشد، رئال مادرید پیشنهادی 160 میلیون یورویی برای این تیم دارد!

امباپه این بار دیگر از چنگ مادریدی ها سُر نمی خورد!

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اگر کیلیان امباپه در تابستان در فهرست فروش پاری سن ژرمن قرار بگیرد، رئال مادرید همچنان به دنبال امضای قرارداد با او خواهد بود. هر چند در این مدت پیغام های محتاطانه ای بین دو طرف رد و بدل شده و باشگاه پاریسی پرداخت دستمزد امباپه را برای هر باشگاهی غیرممکن نامیده، اما مارکا گزارش نموده که در کمپ رئال مادرید تصمیم برای خرید امباپه قطعی است و با توجه به روابط خوب مدیران دو باشگاه و مذاکراتی که بین دو طرف در جریان بوده، رئالی ها منتظر پاسخ PSG هستند.

امضای قرارداد با امباپه در چنین شرایط نامطمئنی آسان نخواهد بود، اما با وجود بحران مالی ناشی از شیوع کرونا، رئالی ها می دانند که برای آغاز دوباره پروژه بازسازی لوس بلانکوس، هم در زمین فوتبال و هم از نظر مالی، حضور یک ستاره دنیای در این تیم الزامی است و این بار دیگر رئال قصد ندارد این فرصت را از دست داده و پا پس بکشد.

آنها یک بار در تابستان سال 2017 فرصت توافق با کیلیان امباپه را از دست دادند. رئال نتوانست با اجبار گرت بیل به ترک باشگاه، به امباپه و پدرش نشان دهد که در تصمیم خود برای امضای قرارداد با کیلیان 18 ساله جدی هستند.

آنها در ماه جولای سال 2017 با باشگاه موناکو بر سر خرید امباپه با قراردادی به مبلغ 180 میلیون یورو به توافق رسیدند، خبری که در روزنامه ها نیز اعلام شد. اما آنها اجازه دادند تا این استعداد عظیم دنیا فوتبال از چنگشان لیز بخورد. رئالی ها یک سال بعد و پس از رفتن کریستانیا رونالدو به شدت از تعلل خود در نهایی کردن قرارداد با امباپه پشیمان شدند.

اکنون اما با توجه به بحران مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا، موقعیت متناقضی ایجاد شده که گاهی به نظر می رسد PSG نیز تمایل دارد در تابستان امباپه را با فروش برساند، مخصوصا که تنها یک سال از قرارداد این ستاره فرانسوی با باشگاه پاریسی باقی مانده و مدت هاست تمدید قرارداد را به تعویق می اندازد.

از طرفی آنها می گویند که بدون یک لحظه تردید با مسی، در صورت ترک بارسا، قرارداد خواهند بست و از سوی دیگر کسر بودجه 200 میلیون یورویی آنها، PSG را مجبور خواهد نمود که قبل از توافق با مسی، یکی دو بازیکن خود را بفروشند.

در این سناریو تکلیف امباپه روشن است؛ یا تمدید قرارداد و یا فروش این بازیکن در تابستان و سرازیر شدن سود حاصله به حساب باشگاه.

قبل از بحران های مالی ناشی از کرونا، PSG این توانایی را داشت که حتی از تمدید نکردن قرارداد امباپه نیز خم به ابرو نیاورد، اکنون اما اوضاع کاملا فرق نموده. در واقع مدیران قطری این تیم از همین الان قیمت مد نظرشان برای این بازیکن را، در صورت تمدید نکردن با PSG، معین نموده اند: 150 تا 160 میلیون یورو!

رئال مادرید نیز د رحال دست و پنجه نرم کردن با مسائل مالی است و برای برداشتن چنین قدمی مجبور به فورش برخی از ستاره های خود است. لئوناردو، مدیر ورزشی PSG، از گذشته به تیبو کورتوا و وینیسیوس، بازیکنان رئال مادرید، علاقمند بوده. خرید کورتوا از رئال غیرممکن است، اما راجع به وینیسیوس می گردد مذاکره کرد! واران نیز دیگر ستاره رئال است که می تواند وارد این مذاکرات گردد. کاسمیرو نیز در میان پاریسی ها محبوبیت زیادی دارد.

امباپه اکنون در پاری سن ژرمن دستمزدی 18 میلیون یورویی دریافت می نماید و می تواند به عنوان گران قیمت ترین ستاره رئال مادرید، به این تیم منتقل گردد. اما رئالی ها معتقدند که این ستاره ها با درخشش در ترکیب تیم، خودشان خرج خودشان را در می آورند!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2538

به "امباپه این بار دیگر از چنگ مادریدی ها سُر نمی خورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امباپه این بار دیگر از چنگ مادریدی ها سُر نمی خورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید