امکان فروش نمونه خون بند ناف فراهم می شود، صدور بیمه نامه پیوند سلول های بنیادی

به گزارش هنجس بلاگ، مدیر عامل بانک خون بندناف رویان گفت: بیمه نامه پیوند سلول های بنیادی صادر می شود و افراد این بیمه نامه را تهیه می کنند و هر زمان که به سلول بنیادی نیاز داشتند، بیمه هزینه پیوند و تامین سلول را پرداخت خواهد کرد.

امکان فروش نمونه خون بند ناف فراهم می شود، صدور بیمه نامه پیوند سلول های بنیادی

مرتضی ضرابی مدیر عامل بانک خون بندناف رویان در گفت وگو با خبرنگار علمی و دانشگاهی خبرنگاران، درباره هزینه پیوندهای سلول های بنیادی، گفت: در حال حاضر پیوند سلول های بنیادی در کشور رایگان است.

وی ادامه داد: اما ممکن است به جایی برسیم که ناگزیر شویم از جای دیگری برای مثال از سایر کشورها سلول تهیه کنیم یا حتی ممکن است افرادی نمونه خون بند ناف فرزند خود را ذخیره کنند و در صورتی که درخواست برای پیوند وجود داشت با اخذ هزینه بخواهند نمونه را واگذار کنند که در آن صورت تهیه سلول هزینه دار خواهد بود و باید برای این شرایط فکر کنیم.

مدیر عامل بانک خون بندناف رویان شرح داد: این امکان می تواند فرصت و ظرفیت خوبی در کشور ایجاد کند که کسی به خاطر اینکه سلول برای او پیدا نشده بی جواب نماند.

بیمه نامه پیوند سلول های بنیادی صادر می شود

ضرابی گفت: در این زمینه از بیمه ها کمک خواسته ایم که مورد موافقت بیمه واقع شده است و بیمه نامه پیوند سلول های بنیادی صادر می شود.

وی گفت: افراد این بیمه نامه را تهیه می کنند و هر زمان که نیاز به سلول بنیادی داشتند، بیمه هزینه پیوند و تامین سلول را پرداخت خواهد کرد.

ضرابی ادامه داد: در عین حال اگر شرایطی فراهم شود که بتوانیم افرادی که می خواهند نمونه خون بندناف خود را بفروشند، فقط هزینه تامین سلول را از بیمار دریافت کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1046

به "امکان فروش نمونه خون بند ناف فراهم می شود، صدور بیمه نامه پیوند سلول های بنیادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان فروش نمونه خون بند ناف فراهم می شود، صدور بیمه نامه پیوند سلول های بنیادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید