با دختران آفتاب در برنامه به خانه برمی گردیم

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه 5 سیما، کتاب دختران آفتاب که توسط امیرحسین بانکی پور؛ بهزاد دانشگر و محمدرضا رضایتمند نوشته شده با استفاده از سبک داستان مقاله به آنالیز و نقد، رد و اثبات مؤلفه ها و مباحث و شبهات حوزه زن و خانواده و جامعه می پردازد و می توان گفت از موفقیت زیادی در این زمینه برخوردار است.

با دختران آفتاب در برنامه به خانه برمی گردیم

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

این کتاب در چهارده فصل تنظیم شده شخصیت اصلی و راوی داستان مریم نام دارد و فاطمه از مسئولان اردو و استاد بچه هاست و داستان حول محور این دو شخص می گردد. ثریا دیگر شخصیت داستان با جمع دختران و این دو شخصیت اصلی تفاوت های ویژه ای دارد. او دختر محجبه ای نیست و به قول فاطمه، تنها نقطه اتصالش با این جمع، زیارت امام رضاست. باقی دختران حاضر در اردو را هم راحله و گرایش های فمینیستی اش، فهیمه و تجربه هایش از زندگی کوتاه در غرب! سمیه و تندمزاجی های حزب اللهی گونه اش و عاطفه همراه شوخی ها و شیطنت های خاص خودش تشکیل می دهند.

در تقریظ رهبر معظم انقلاب بر این کتاب آمده است: پس از نزدیک سه سال توانستم در این روزها - ایام شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) - این کتاب را بخوانم. در میان کتاب های داستانی که هدفش طرح مسائل فکری است، این بهترین کتاب از نویسنده ای ایرانی است. طرح کلی داستان و درون مایه های داستانی آن خوب و شیرین است. حرف ها هم قوی و منطقی است. اتفاقاً پیش از این، کتابِ:... را خوانده ام. آن قوی تر است. ولی با توجه به بعضی ملاحظات (عمده بهره برداری نکردن از عامل جنسی در کتاب حاضر) در این کتاب، هنر بیشتری به کار رفته است. باید ترویج گردد. تنها نقطه ضعف آن ذکر مشخصات استادِ فاطمه است در فصل آخر کتاب. (روزهای نیمه خرداد 87)

کتاب دختران آفتاب در 473 صفحه در قطع وزیری و توسط سه نویسنده، یعنی آقایان بهزاد دانشگر، محمدرضا رضایتمند و با موضوع امیرحسین بانکی پور نوشته شده و نگارش آن سه سال به طول انجامیده و توسط انتشارات سروش در سال 81 برای اولین بار به طبع رسیده و منتشر شده است. این اثر تا به امروز بیش از 29بار تجدید چاپ شده است.

برنامه به خانه بر می گردیم با رویکرد معرفی کتاب و فرهنگسازی و همین طور افزایش سرانه مطالعه در کشور هر هفته کتابی را به بینندگان خود معرفی می نماید.

این برنامه کاری است از گروه کودک و خانواده شبکه 5 سیما که با قدمتی بیش از دو دهه هر روز عصر میهمان خانه های مردم می گردد و عنوان پربیننده ترین برنامه خانوادگی سیما را داراست.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 991

به "با دختران آفتاب در برنامه به خانه برمی گردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با دختران آفتاب در برنامه به خانه برمی گردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید