بهترین های دنیای فناوری معرفی شدند

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از Financial Times، بهترین کتاب های دنیای فناوری در سال 2020 معرفی شدند. جان سورن هیل در گزارشی بهترین کتاب های فناوری سال را معرفی کرد.

بهترین های دنیای فناوری معرفی شدند

سرنوشت درهم تنیده طبیعت

آنولوگ، سرنوشت در هم تنیده طبیعت، انسان ها و ماشین ها نوشته جوروج دایسون جزو برترین های دنیای فناوری شناخته شده است. لازم به ذکر است، کمتر نویسنده ای می تواند یک داستان منسجم و جذاب از ساخت یک شبکه اطلاعاتی هلیوگرافی ایالات متحده، خانه های درختی، طرح های کایاک و آینده هوش مصنوعی را با هم ترکیب کند. دایسون در کتابش راوی تاریخ عجیب و غریب فناوری است

فیسبوک

شرکت های معدودی هستند که مانند فیسبوک بر جامعه تأثیر گذاشته باشند. کتاب فیسبوک نوشته روزنامه نگار حرفه ای عرصه فناوری، استیون لوی، گزارشی مفصل درباره بنیان گذار فیسبوک، مارک زاکربرگ است.

چگونه با یک ربات صحبت کنیم

چگونه با یک ربات صحبت کنیم نوشته گلداستاپ هدایت برای دختران در آینده تحت سلطه هوش مصنوعی است. گلداستاپ کارآفرینی که رئیس شورای هوش مصنوعی دولت انگلستان است که با یاری دوستان خود آغازگری برای سرگرم کردن هوش مصنوعی است.

اینترنت در همه چیز

این روزها صحبت های زیادی در خصوص حاکمیت فناوری وجود دارد. لورا دناردیس، یکی از محققان برجسته در زمینه حاکمیت اینترنت، در کتاب اینترنت در همه چیز، جهانی امن بدون سوییچ خاموش شرح می دهد که دستیابی به فناوری در جهانی که تقریبا همه چیز به طور دائم آنلاین هستند و به اینترنت اشیا متصل است ، تا چه حد می تواند سخت، اما مسبب امنیت باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2326

به "بهترین های دنیای فناوری معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین های دنیای فناوری معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید