بهره برداری از 19 طرح آذربایجان غربی در هفته دولت

به گزارش هنجس بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی از افتتاح و بهره برداری از 19 طرح در حوزه های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایعدستی به مناسبت هفته دولت اطلاع داد.

بهره برداری از 19 طرح آذربایجان غربی در هفته دولت

بهگزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی آذربایجان غربی، جلیل جباری 29 مردادماه با اعلام این مطلب اظهار کرد: طرح های حوزه گردشگری شامل دو مجتمع تفریحی و سلامت، دو هتل، پنج واحد اقامتگاه بوم گردی و سه شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری هستند که مجموع سرمایهگذاری این پروژه ها بالغ بر 471میلیارد ریال با اشتغال زایی برای 125 نفر برآورد شده است.

او گفت: در حوزه میراثفرهنگی نیز پنج پروژه به بهره برداری می رسند که شامل بازسازی کاخ موزه باغجه جوق، بازسازی مقبره آل یعقوب و بازسازی راسته پنیرفروشان بازار ارومیه، و رونمایی از اشیای موزه ای در ارومیه و خوی هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی توضیح داد: اعتبار هزینه شده برای طرح های مورد بهره برداری در حوزه میراث فرهنگی بالغ بر 11میلیارد ریال است.

او اضافه کرد: راه اندازی و تجهیز کارگاه تراش سنگ های قیمتی در خوی نیز با اعتبار بالغ بر 900میلیون ریال از جمله طرح های افتتاحی در هفته دولت است.

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1564

به "بهره برداری از 19 طرح آذربایجان غربی در هفته دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 19 طرح آذربایجان غربی در هفته دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید