پرطرفدارترین هتل های دنیا در اینستاگرام کدام هستند؟ ، هتلی با دو میلیون پست در اینستاگرام

به گزارش هنجس بلاگ، یکی از بهترین راه هایی که مسافران خاطرات سفرهایشان را مرور می کنند، ارسال تصاویر از مکان های مورد علاقه خودشان در رسانه های اجتماعی است.

پرطرفدارترین هتل های دنیا در اینستاگرام کدام هستند؟ ، هتلی با دو میلیون پست در اینستاگرام

خبرنگاران - حال مجله اینکیفی داده های هشتگ اینستاگرام را برای معین هتل های برتر پست شده در سراسر جهان مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است. در اینجا هتل های برتر را برای شما لیست کرده ایم که از هتل شماره یک، تقریباً دو میلیون پست در اینستاگرام وجود دارد.

برج العرب، دبی، امارات متحده عربی

جای تعجب نیست که برج العرب جمیرا برترین هتل در رسانه های اجتماعی است. این هتل لوکس در شهر دبی پس از بیست سال کار هنوز همه را شگفت زده می کند.

مارینا بی - سنگاپور

یکی از قابل تشخیص ترین ساختمانهای جهان، مارینا بی سندز در سنگاپور از سه ساختمان تشکیل شده است که در بالا به هم متصل شده است. این مکان در خود همه چیز دارد. از یک رستوران گرفته تا مراکز خرید، همگی در این ساختمان ها قرار دارند.

کاخ سزار - لاس وگاس، ایالات متحده آمریکا

کاخ سزار اخیراً بازگشایی شده است و در لاس وگاس به میهمانان اجازه می دهد یک سرزمین عجایب با مضمون رومانیایی را تجربه کنند.

ام جی ام - لاس وگاس، ایالات متحده

ام جی ام یکی دیگر از هتل های نمادین در لاس وگاس است که میزبان برخی از بزرگترین رویدادها در لاس وگاس است. این هتل تقریباً 5000 اتاق و سوئیت دارد و علاوه بر مغازه ها و رستوران ها، فضای استخر گسترده ای به مساحت 6.5 هکتاری نیز دارد.

وین لاس وگاس - لاس وگاس، ایالات متحده آمریکا

لاس وگاس نقطه مهمی برای هتل ها است و وین نیز از این قاعده مستثنی نیست. وین لاس وگاس مشهور به لوکس تریت هتل منطقه، در تلاش است تا با القای پروتکل های جدید در پاسخ به شروع کرونت، از سلامت و ایمنی مهمانان نیز اطمینان حاصل کند.

اتلانتیس پالم - دبی، امارات متحده عربی

جزایر پالم در دبی شاید شناخته شده ترین سمبل لوکس در سراسر جهان باشد. در آتلانتیس که یک مرکز تفریحی پنج ستاره است، سفرهای آبی آکواریومی، و مکانهای تفریحی، به فوق العادگی زندگی کمک می کنند.

ونیزی - لاس وگاس، ایالات متحده

ونیز با تقلید از نام خانوادگی ایتالیایی خود مهمانان را تحت تأثیر قرار می دهد. در این هتل، میهمانان می توانند از وسط هتل سوار گوندولا شوند.

کاخ امارات - ابوظبی، امارات

اگر انتظار احترام دارید کاخ امارات مکان مورد نظر برای شماست. این هتل فوق العاده لوکس تنها 394 اتاق و سوئیت برای ایجاد یک تجربه غیرمترقبه دارد.

والدورف آستوریا - نیویورک، ایالات متحده آمریکا

در حالی که والدورف آستوریا در نیویورک در حال حاضر در حال بازسازی است، از قسمت بیرونی آن همچنان به طور مداوم توسط علاقه مندان به فیلم عکس برداری می شود زیرا این هتل در فیلم هایی چون گتسبی بزرگ، پدرخوانده قسمت سوم و خدمتکار در منهتن نمایش داده شده است. این هتل حتی دارای سکوی مترو مخصوص به خود است که آن را به ترمینال بزرگ مرکزی متصل می کند.

آتلانتیس، ناسائو، باهاما

با شروع مجدد فعالیت آتلانتیس و با باز کردن مرحله ای مجدد جزیره بهشت، مهمانان بار دیگر می توانند از آبشارهای گسترده آکواونچر ، ماساژ و استخر و تفریحات در سطح جهانی لذت ببرند و با بیست سالن غذاخوری، دیگر کمبود غذایی وجود نخواهد داشت.

منبع : travel pulse

منبع: چمدان
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1403

به "پرطرفدارترین هتل های دنیا در اینستاگرام کدام هستند؟ ، هتلی با دو میلیون پست در اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرطرفدارترین هتل های دنیا در اینستاگرام کدام هستند؟ ، هتلی با دو میلیون پست در اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید