بودجه 1401 با افزایش بهره وری تحقق می یابد

به گزارش هنجس بلاگ، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از تحقق رشد اقتصادی باتوجه به بهره وری مناسب از هدف گذاری و سرمایه گذاری در بودجه سال آینده خبرداد.

بودجه 1401 با افزایش بهره وری تحقق می یابد

خبرنگاران مشهد - دکتر علی آقامحمدی گفت: با توجه به هدف گذاری رشد 3.5 درصدی و افزایش 4.5 درصدی سرمایه گذاری در بودجه سال آینده، می توان در صورت بهره وری مناسب به تحقق این رشد اقتصادی امید داشت.

او گفت: به همین جهت مسئولان باید روش تحقق اهداف این برنامه را به خوبی برای مردم بیان کنند و برای به دست آوردن بهره وری قواعد درستی در نظر گرفته شود تا بتوان از امکانات موجود بهترین بهره ممکن را برد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در شامگاه پنجشنبه در حاشیه پیش نشست ششمین اجلاسیه ملی فرهنگ میزبانی ایرانی اسلامی در مشهد گفت: برخی واحد های اقتصادی داریم که می توانند سه نوبته کار کنند ولی به علت وجود برخی چالش ها از این امکان بهره لازم برده نمی شود.

در حال حاضر دولت در حال برنامه ریزی برای تولید منابع تازه انرژی است تا نوسانات موجود را که می تواند در صنایع مختلف از جمله فولاد و پتروشیمی چالش ایجاد کند، مهار کرده و به کنترل درآورد.

به گفته آقامحمدی، آنچه در حوزه اقتصاد ترسیم می شود باید بلندمدت باشد تا قابلیت برنامه ریزی درست داشته باشد و اگر اخلالی به واسطه تصمیمات دولت به وجود آمد، باید جبران آن را بپذیرد، بر همین اساس باید جلو مداخلات از سوی مقامات گرفته شود، ولی هنوز هیچ برنامه اجرایی در این خصوص وجود ندارد.

/ص.ب

خبرنگاران خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3705

به "بودجه 1401 با افزایش بهره وری تحقق می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه 1401 با افزایش بهره وری تحقق می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید