بیمارید،سوار اتوبوس نشوید لطفا!

به گزارش هنجس بلاگ، همان روزهای نخست ورود کرونا به کشور بود که خبر بدحال شدن چند مسافر همراه با تب بالا در اتوبوس های شهری پخش شد. اخباری که همراه با ترس و دلهره بود. حالا این ترس و دلهره با سیر صعودی مبتلایان در واپسین روزهای اسفند،هنگام استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی دو چندان شده است.

بیمارید،سوار اتوبوس نشوید لطفا!

خبرنگاران-زینب زینال زاده :همه دست به دست هم داده اند تا ویروس کووید 19 را ریشه کن نمایند. ضدعفونی کردن معابر و وسایل حمل و نقل عمومی از همان روزهای اول ورود این ویروس به تهران با جدیت انجام می گردد. به گفته مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی تهران ، با توجه به حجم بالای استفاده مردم پایتخت از ناوگان حمل و نقل عمومی به خصوص اتوبوسها ، این وسایل نقلیه برای افزایش ضریب امنیت بهداشتی شهروندان در برابر کرونا در شبانه روز حداقل طی 4 نوبت ضدعفونی و گندزدایی می شوند.

با این خال،محمود ترفع ضمن درخواست از شهروندانی که بیمار هستند یا دارای علائم مشکوک به بیماری کرونا هستند در مورد استفاده نکردن از این ناوگان در جابجایی های شهری به خبرنگار ما گفت: خانه امن ترین جاست و شهروندان به ویژه بیماران با ماندن در خانه به سلامتی خود و دیگران یاری می نمایند. البته بعضی کارهای ضروری دارند و به اجبار باید از خانه بیرون بیایند.

ترفع ادامه داد: شکست کرونا تنها در سایه همدلی و همراهی همه مردم شهر امکان پذیر است و رعایت بهداشت فردی و استفاده از ماسک و دستکش می تواند شهروندان را هنگام حضور در فضاها و وسایل حمل و نقل عمومی برابر ویروس کرونا مصون نمایند.

محمود ترفع با بیان اینکه توصیه می گردد این روزها شهروندان در خانه بمانند، گفت: خدمت رسانی در ناوگان اتوبوسرانی هم چنان ادامه دارد و با همه ظرفیت و امکانات در خدمت مردم هستیم و تمام قد پای سلامت شان ایستاده ایم.

او در سرانجام همه شهروندانی را که این روزها مجبور به خروج از خانه نیستند به پویش در خانه بمانیم دعوت کرد و گفت: از شهروندان تقاضا می کنم جز در موارد بسیار ضروری از منزل خارج نشوند، هر چند بخش زیادی از شهروندان مجبورند این روزها در محل کار حاضر شوند و چاره ای ندارند،اما باید حواسمان باشد در صورت دارا بودن علائم بیماری از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نکننیم تا سلامتی شهروندان دیگر را به خطر نیندازیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 465

به "بیمارید،سوار اتوبوس نشوید لطفا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمارید،سوار اتوبوس نشوید لطفا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید