تاریخ عرضه بتای رایگان Guilty Gear: Strive مشخص شد؛ دسترسی به تمام محتوا

به گزارش هنجس بلاگ، کمپانی Arc System Works به تازگی از تاریخ عرضه بتای رایگان بازی مبارزه ای Guilty Gear: Strive رونمایی کرده است.

تاریخ عرضه بتای رایگان Guilty Gear: Strive مشخص شد؛ دسترسی به تمام محتوا

این بتا روی کنسول های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی با قابلیت کراس پلی از تاریخ 14 اکتبر (22 مهر) تا 17 اکتبر (25 مهر) در دسترس خواهد بود. در این بتا همه 21 شخصیت بازی قابل تجربه خواهند بود و از طرفی برای تجربه حالت آنلاین چند نفره نیاز اشتراک پلی استیشن پلاس نیست. همچنین فایل های ذخیره و پیشرفت های بازیکنان در این بتا، روی نسخه اصلی بازی اعمال نخواهد شد.

از حالت های مختلف نسخه بتا نیز می توان به حالت آموزشی (Tutorial Mode)، حالت تمرینی (Training Mode)، حالت بقا (Survival Mode) و حالت مرحله محور (Mission Mode) اشاره کرد. در حالت مرحله محور، تکنیک های مختلف را از طریق مراحل مختلف فراخواهید گرفت. از طرفی حالت آنلاین شامل نبردهای PvP و PvE می شود. جالب است بدانید که حالتی به نام Combo Maker نیز وجود دارد که در آن می توانید کمبوهای مورد علاقه خود را ساخته و حتی از کمبوهای ساخته شده از طریق دیگر بازیکنان استفاده کنید.

Guilty Gear: Strive آخرین نسخه از سری بازی های مبارزه ای Guilty Gear است که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است. این بازی که از طریق Arc System Works پیشرفته، معروفیت این سری را به خاطر موسیقی متن هیجان انگیز، گرافیک ترکیبی دوبعدی/سه بعدی و گیم پلی درگیرکننده حفظ می کند. البته بازی تعدادی مکانیک نو و مبتکرانه را در گیم پلی خود ارائه می کند که به بازیکنان نو این سری امکان را می دهد تا به سرعت اصول اولیه آن را بیاموزند و در عین حال از گیم پلی عمیق و خلاقانه بازی لذت ببرند.

داستان بازی پس از وقایع Guilty Gear Xrd جریان دارد و روایتگر ماجرای شخصیت سول بدگای (Sol Badguy) است که در واشنگتن حضور دارد و آخرین رویارویی خود با آسوکا (Asuka R. Kreutz) را تجربه خواهد کرد. گفتنی است که این بازی تا آگوست 2022، یک میلیون نسخه فروخته است.

بازی Guilty Gear: Strive در حال حاضر برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی در دسترس است. نسخه های ایکس باکس سری و ایکس باکس وان بازی برای عرضه در بهار سال 2023 میلادی برنامه ریزی شده اند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 مهر 1401 بروزرسانی: 14 مهر 1401 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3826

به "تاریخ عرضه بتای رایگان Guilty Gear: Strive مشخص شد؛ دسترسی به تمام محتوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه بتای رایگان Guilty Gear: Strive مشخص شد؛ دسترسی به تمام محتوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید