صدرنشینی استارفیلد در هفته اول عرضه؛ جدول فروش هفتگی بازی بریتانیا

به گزارش هنجس بلاگ، طبق جدیدترین آمار منتشر شده، به نظر می رسد که بازی استارفیلد (Starfield) در اولین هفته انتشار خود در صدر جدول فروش هفتگی بازی ها در بریتانیا قرار گرفته است.

صدرنشینی استارفیلد در هفته اول عرضه؛ جدول فروش هفتگی بازی بریتانیا

این بازی اکشن و نقش آفرینی فضایی از کمپانی بتسدا که به صورت انحصاری روی ایکس باکس سری ایکس /اس و رایانه های شخصی عرضه شده، از نظر فیزیکی فروش بیشتری را روی کنسول ها تجربه نموده است. این بازی ظاهرا در دو روز به بیش از شش میلیون بازیکن رسیده و از این نظر به پرفروش ترین بازی تاریخ بتسدا در هفته اول تبدیل شده است.

لازم به ذکر است که سه بازی نو دیگر در کنار استارفیلد منتشر شده اند. از بین این آثار نو، NBA 2K24 و Fae Farm به ترتیب در رتبه های 7 و 9 در فهرست ده بازی برتر نهاده شدند. Crime Boss: Rockay City نیز در جایگاه بیست و دوم نهاده شده است. در این میان نوترین اثر استودیوی فرام سافتور یعنی Armored Core 6: Fires of Rubicon در پی کاهش 63 درصدی در فروش، از رتبه 5 به رتبه 20 سقوط نموده است. این بازی در هفته منتهی به 26 آگوست (4 شهریور) در رتبه اول نهاده شده بود. در جای دیگر از جدول، بازی میراث هاگوارتز پس از افزایش 228 درصدی فروش هفتگی، در رتبه دوم نهاده شده است. این بازی پیروز از کمپانی برادران وارنر همچنان با توجه به تخفیفی که دریافت نموده، به افزایش فروش 4 درصدی هفته به هفته ادامه می دهد.

بازی ماریو کارت 8 دلوکس با وجود کاهش 24 درصدی در فروش هفتگی، در رتبه سوم نهاده شده است. مورتال کامبت 11 آلتیمیت نیز پس از 8 درصد افزایش فروش به علت کاهش قیمت در پلی استیشن 5، با یک پله صعود به رتبه 5 رسیده است. نوترین نسخه از سری زلدا یعنی Tears of the Kingdom برای اولین بار از زمان عرضه از پنج بازی برتر خارج شده و پس از افت 23 درصدی در فروش، اکنون در رتبه ششم نهاده شده است.

در همین حال، فیفا 23 از ده بازی برتر خارج و اکنون پس از افت فروش 12 درصدی، در رتبه 11 نهاده شده است. با این حال فروش این بازی در کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس به علت تخفیف ها در خرده فروشی ها افزایش یافته است. نسخه نو این سری با تغییر برند فیفا و عنوان EA Sports FC 24، در 29 سپتامبر (7 مهر) عرضه خواهد شد.

بازی Pikmin 4 با توجه به کاهش 27 درصدی فروش، از رتبه 16 به رتبه 18 سقوط کرد. این در حالی است که The Witcher 3: Wild Hunt - Complete Edition پس از نهاده شدن در رتبه 37 در هفته گذشته با افزایش فروش به رتبه 15 رسیده است. این بازی به علت پیشنهاد ویژه روی پلی استیشن 4 شاهد افزایش 38 درصدی فروش بود. در نهایت Dark Souls Trilogy پس از افزایش 19 درصدی فروش به علت تخفیف در پلی استیشن 4، در رتبه 31 نهاده شد و سایبرپانک 2077 پس از افزایش 41 درصدی در فروش هفتگی به لطف کاهش قیمت در رایانه های شخصی، در رتبه 32 نهاده شد.

در ادامه می توانید 10 بازی برتر را در هفته منتهی به 9 سپتامبر 2023 (18 شهریور 1402) مشاهده کنید.

نام بازیجایگاه فعلیجایگاه قبلی
Starfield1-
Hogwarts Legacy21
Mario Kart 8 Deluxe33
Lego Star Wars: The Skywalker Saga42
Mortal Kombat 11 Ultimate56
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom64
NBA 2K247-
Grand Theft Auto V88
Fae Farm9-
Minecraft (Nintendo Switch)109

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 شهریور 1402 بروزرسانی: 23 شهریور 1402 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3969

به "صدرنشینی استارفیلد در هفته اول عرضه؛ جدول فروش هفتگی بازی بریتانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدرنشینی استارفیلد در هفته اول عرضه؛ جدول فروش هفتگی بازی بریتانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید