تخلف 2 اپراتور موبایل در افزایش تعرفه اینترنت

به گزارش هنجس بلاگ، معاون وزیر ارتباطات از ارسال گزارش گرانفروشی و تخلف دو اپراتور موبایل در افزایش 100 درصدی تعرفه اینترنت اطلاع داد و گفت: هفته آینده کاهش نرخ تعرفه مکالمات موبایل را آنالیز می کنیم.

تخلف 2 اپراتور موبایل در افزایش تعرفه اینترنت

به گزارش خبرگزاری مالی ایران، از روز چهارشنبه گذشته دو اپراتور تلفن همراه (همراه اول و ایرانسل) قیمت بسته های اینترنت خود را بدون اطلاع رسانی به مشترکان افزایش داده اند.

آنالیز ها نشان می دهد که بعضی از بسته های اینترنت تا دو برابر نیز گران شده است. برای مثال بسته 15 گیگابایتی که پیش از این 37 هزار تومان بوده است، هم اکنون از لیست بسته یکی از اپراتورها حذف و بسته 7.5 گیگابایتی با قیمت 37 هزار تومان جایگزین آن شده است.

در این راستا و به دنبال اعتراض کاربران از این اقدام، روز گذشته رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اعلام این تخلف، از پیگیری موضوع اطلاع داد و معاون این سازمان نیز در مصاحبه با خبرنگار مهر، تاکید نمود که قیمت بسته های اینترنت اصلاح و به قبل از گرانی بازمی گردد و با توجه به اخطاری که به اپراتورهای موبایل داده شده است، قیمت ها از روز شنبه به قبل بازگشته و ضرر و زیان کاربران عودت داده می گردد.

با این حال شواهد نشان می دهد که از روز گذشته اپراتورهای موبایل تغییری در فرایند ارائه بسته های اینترنت نداشته و قیمت ها به شرایط قبل بازنگشته و مبالغ به کاربرانی که بسته ها را با قیمت گران خریداری نموده اند نیز، عودت داده نشده است.

در این راستا حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ساعتی پیش در توئیتر نوشت: گرانفروشی و تخلف دو اپراتور موبایل، در خصوص افزایش 100 درصدی تعرفه اینترنت، به سازمان حمایت و تعزیرات حکومتی ارسال شد.

معاون وزیر ارتباطات تاکید نمود: باید تا ریال آخر پول های مردم را بازگردانند. کاهش مدت زمان پروانه هم در انتظار آنها است.

فلاح جوشقانی اظهار داشت: هفته آینده هم کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، کاهش نرخ تعرفه مکالمات و پیامک را آنالیز خواهد نمود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1251

به "تخلف 2 اپراتور موبایل در افزایش تعرفه اینترنت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخلف 2 اپراتور موبایل در افزایش تعرفه اینترنت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید