تراکتور روز به روز بهتر می گردد

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، فیروز کریمی شامگاه شنبه بعداز رجحان تیمش برابر گل گهر در تبریز گفت: امروز می توانستیم بیشتر از یک گل به گل گهر بزنیم ولی با این حال بازیکنان تیمم عالی بازی را آغاز کردند و فوق العاده بازی را تمام کردند.

تراکتور روز به روز بهتر می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

وی با بیان اینکه تغییرات مثبتی در تراکتور ایجاد شده است، ادامه داد: امروز بچه های ما جانانه بازی کردند و از جان مایه گذاشتند. آنها بازی را تحت شرایطی ایده آل شروع کردند و ادامه دادند، اما آن را با شرایطی فوق ایده آل به خاتمه رساندند.

کریمی با اشاره به اینکه رقیب ما دندان گرد و چغر بود و خدا را شکر که پیروز شدیم، گفت: یکی دو صحنه می توانست منجر به گل ما گردد که اگر دقت می کردیم، گل می شد.

وی با بیان اینکه همان مقدار که ما در مربیگری تیم سهیم هستیم، رسول خطیبی هم در این پیروزی با ما سهیم است، اضافه نمود: این نتیجه حاصل زحمات او هم محسوب می گردد چرا که از تعلیمات خطیبی هم استفاده می کنیم. رسول خطیبی که در تیم بود من هم کنار او کوشش کردم.

سرمربی تراکتور با تاکید بر اینکه با این شرایطی که پیش آمد به آینده امیدوار شدیم، ابراز داشت: ما هدف هایی داریم و باید برای کسب امتیازات دیگر بازی های بعدی را با موفقیت پشت سر بگذاریم. امیدوارم این پیروزی مورد قبول طرفداران باشد و ما به دعای آنها احتیاج داریم. در بازی های بعدی کوشش می کنیم بازی بهتری هم ارائه کنیم.

کریمی در مورد شرایط دفاعی تراکتور هم گفت: تحمل بار دفاعی تراکتور بسیار بالاست و سیستم دفاعی ما خیلی منظم و متمرکز است. نمی خواهم به گذشته برگردم، اما می توانستیم دروازه خود را در این سه مسابقه بسته نگه داریم.

وی در مورد سیستم بازی تیمش هم گفت: ما جمع بازی کردیم، اما در طول بازی ندیدید آنها با دروازه بان ما تک به تک شوند یا دروازه بان تراکتور شیرجه برود.

سرمربی تراکتور با بیان اینکه گل گهر ضربات سر مُرده ای روی سانتر به دست آورد، اضافه نمود: طوری برنامه ریزی می کنیم که تحمل بار دفاعی ما از این هم بالاتر برود و برای بازی های پس از تعطیلات، برنامه هایی داریم که با یاری خدا اجرا می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3350

به "تراکتور روز به روز بهتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور روز به روز بهتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید